czwartek, 10 czerwca 2010

Otrzymałam !!!

Dzisiaj dzień bogaty w przesyłki pocztowe. Listonoszka przyniosła dwie, po trzecią muszę iść na pocztę ( duży format).

Przesyłka z niespodzianką, to przesyłka od Mai. Zapisałam się u niej w zabawie "podaj dalej".
Bardzo dziękuję!!!



Bardzo miło jest otrzymac coś o czym wiadomo,że było robione specjalnie dla mnie.Dostałam serduszko ze ślicznie wyszytą literką. B jak Barbaratoja, jak Basia tzn jak ja!!!
Na wysłanie tej niespodzianki Maja miała cały rok;-) Tak przy okazji to chciałam napisać,że ja niestety tak szybko nie wyślę moich "podaj dalej" , mieszkam na walizkach, kartonach itp itd...

Druga przesyłka też zawierała niespodziankę.W dodatkowym losowaniu w Źródełku marzeń to ja miałam szczęście. Oprócz wylosowanej zawieszki na okno otrzymałam lawendową serwetkę i dwie małe drewniane zawieszki; misia i kółeczko. Obie pięknie pachną.
Bardzo dziękuję!!!



Trwają zapisy w moim Candy

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty. Uwielbiam takie serduszka, szkoda tylko, że nie umiem szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety moich "podaj dalej" nie otrzymałam choć bawiłam się w to dwa razy :-(
    a serwetka jest śliczna, robiłam z niej podkładkę i mam zamówienie na kolejne. Co prawda klientka nazwała wzór wrzosem ale cóż, klient nasz pan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są po prostu anielskie i takie romantyczne :)
    To miłe uczucie dostawać a jeszcze milsze dawać prezenty :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności dostałaś.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty. Po prostu moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu,Kochana,cieszę się,że przesyłka dotarła.Nieststy,nie "wrzuciłam" jeszcze Twojego nowego bloga do mojej listy (zaraz to zrobię),więc nie wiedziałam,czy serduszko do Ciebie już doleciało i napisałam dziś u mnie ,że czekam na info od Ciebie...Pozdrawiam Cię,Basiu,życzę wszystkiego dobrego i zapraszam na moje rocznicowe Candy :-) Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że wszystko dostałaś :) A co do drewienek..to drewno cedrowe i gdyby przestały pachnieć wystarczy przetrzeć je drobnym papierem ściernym i znów masz cudny zapach :)
    Buziaki i dziekuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń