środa, 18 stycznia 2023

Serce

 Do tej zabawy nie zapisałam się. Nigdy nie wiem kiedy ręce pozwolą mi wyszywać 😌 i czy zdołam wywiązać się z zobowiązania.

Widziałam jak w ostatnich miesiącach dziewczyny wyszywają i zszywają biscornu ( w innej zabawie) , zachciałam i ja kilka sobie zrobić.

Połączyłam dwie zabawy w których nie biorę udziału .

Oto pierwszy haft z sercem , oby to nie było  ostatnie biscornu. 😉




 

Już zapomniałam jakie trudne ( dla mnie ) jest zszywanie.


Tył zrobiłam bardzo delikatny.

Renata reaktywowała zabawę Link Party.

 

 

30 komentarzy:

  1. Bardzo pieknie wyszło, no nie ma szydelka i drutów ale są inne piękne formy , czasami tak bywa, zdrowia życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne biscornu, śliczny haft z sercem. Bardzo się cieszę, że próbujesz bawić się z nami. Pozwolisz, że dołączę Cię do podsumowania za styczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się podoba. Oczywiście możesz dorzucić moje zdjęcie.

      Usuń
  3. Dawno temu podziwiałam takie cuda, gdy robiła je nieżyjąca już Ania Kurtasz z Kłodzka. Nigdy nie odważyłam się sama spróbować, ale zawsze patrzę z podziwem. Bardzo ładnie Ci wyszło. Ja póki co unikam jeszcze zabaw blogowych i wyzwań. Może kiedyś, jak się jużdobrze w to blogowanie wciągnę. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, nie wiedziałam, że Ania nie żyje.Poznałam ją kiedyś na zlocie we Wrocławiu. Przykro.
      Jak przeczytałaś do tej zabawy się nie zapisałam i będę wyszywała gdy będzie mi się podobał zalecany wzór. Kiedyś było dużo zabaw, rozdawajek. Ostatnio tak jakby coś się rozkręca. Fajne są zabawy z wędrującą książką.
      pozdrawiam Basia

      Usuń
  4. Basiu u mnie pierwszy miesiąc takiej zabawy-kiedyś było ich pełno po blogach, aż szkoda, ze jest ich coraz mniej. Mnie biscornu zawsze zachwycały i tak jest nadal:) podziwiam ich formę, ale i też hafty :) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie. Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam, styczeń mi się bardzo ciągnie :-) W poprzednim roku za dużo mnie było na fb, a właściwie tylko na livach. w tym postanowiłam robić różne rzeczy nie tylko albumy i kartki ( tych już za dużo na półkach i w kartonach)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. W kartonach? wiem że się udzielałaś w klubie, może zorganizuj jakiś kiermasz? zawsze się przyda gotówka a tworzysz piękne rzeczy, szkoda ich:)

      Usuń
    3. Na kiermasz to ja się nie nadaję, a kartek powoli ubędzie ;-)))

      Usuń
  5. Bosko Ci wyszło, genialnie, brawo. Niech ręce mają się dobrze, całym sercem tego życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ale fajny igielnik. Ja to mam kłopot z zszywaniem. Basiu ileż TY masz pasji. super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jest kilka dziedzin rękodzielniczych o których mogę powiedzieć, próbowałam to nie dla mnie. Do nich należy frywolitka. Z racji wieku miałam czas, by wielu rzeczy popróbować i nauczyć się.

      Usuń
  7. Ale śliczny. Bardzo podobają mi się te małe igielniczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu świetne to biskornu, a z szyciem pomału sobie poradzisz !! Motyw serca jest bardzo wdzięczny a tobie to haftowanie wyszło super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.
      Ja właściwie z zszywaniem nie mam problemu, tylko czasami moje oczy widzą podwójnie i wtedy złapanie jednej nitki jest ogromnym problemem. Dlatego też ostatnio mało wyszywam.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Basiu ty kobieta wielu talentów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, wyważone kolorem i proste. Pozdrawiam serdecznie :)))
    (Pouczające to odwiedziny, bo poznałam nowe słowo i technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super igielnik i w takiej wyjątkowej kolorystyce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Okazało się, że mam różne kanwy o których już dawno zapomniałam.

      Usuń
  12. Ja właśnie wróciłam po przerwie do blogowania i z chęcią się zapisuję na różne zabawy , mam tylko nadzieję ,że z nich się wywiążę. Świetne biscornu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Życzę powodzenia w zabawach i powrocie do blogowania

      Usuń
  13. Śliczny ten haft serduszkowy. Super biscornu i zszycie wyszło ładnie :) Mnie czasem wychodzi krzywo, gdy jest szaro za oknem gorzej już widzę :(
    Wiem o których zabawach mowa :) Ja z biscornu byłam do tyłu o dwa zadania. Nadrobiłam, gdy miałam lepsze samopoczucie,jednak trochę to trwało...
    Kiedyś zabaw i wyzwań na blogach było dużo. Później większość pochłonął FB. Teraz sporo osób wraca, bo fb to jednak nie to co blogi ...ale to moje osobiste zdanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam ochotę na biskornu i sledze zabawę dziewczyn w ich wyszywanie żałując że nie mam jak się przyłączyć, Twoja podusia śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam biskorniaczki, choć przeważnie podziwiam je u innych. Twój jest śliczniutki! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!
    🦋

    OdpowiedzUsuń