czwartek, 30 sierpnia 2012

Dostane, wysłane;-) Kto chce?

Listonosz przedwczoraj pukał dwa razy.
Pierwszy raz nie było mnie w domu , przyszedł więc jeszcze raz;-0
"Pani Basiu, pani pewnie na tę przesyłkę czekała" - miło to usłyszeć od listonosza!
Nie musiałam czekać do 18.00 by sama odebrać na poczcie wędrującą  książkę


Śliczny wisiorek frywolitkowy


i pierścionek, który bardzo mi się podoba, będę go nosić. (a nie noszę nawet obrączki, przeszkadza mi;-))


Kasiu bardzo dziękuję;-)))

  Kto chce następny przeczytać tę książkę?
Można się  już zapisywać;-)
Wyślę ją zaraz po powrocie ze szpitala, pamiętajcie tylko to jest wędrująca książka, trzeba przekazać ją następnej osobie;-) Oczywiście trzeba dołożyć drobiazg (ja dostałam piękne "drobiazgi").


Ja też wczoraj wysłałam paczuszkę.

Skończyłam wyszywanie. Czasu na dawanie do oprawy już nie miałam. Musiałam więc kupić rameczkę i sama obrazek do niej dopasować. Ramka drewniana, ale błyszcząca,trudno było zrobić zdjęcie , bo świeciło słońce i strasznie sie w zdjęciu odbijało.

Datę wyszywałam trzy razy, okazało się,że drugi raz było najlepiej;-(

.

Już jestem zapakowana i za chwileczkę wsiadam w autko i jedziemy do szpitala.
Oby nikt się nie połamał i obym miała jutro zabieg.

do napisania... jeżeli będzie zasięg, to ze szpitala ;-)))

23 komentarze:

  1. Chętnie przeczytam, nie miałam jeszcze do czynienia z tą autorką, pierścinek śliczny
    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne ciekawa książka :) a prezenty piękne .
    #mam kciuki za powodzenie zabiegu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kochany listonosz, nie to co mój:)))) ja chętnie przeczytam książeczkę:) piękny prezent dostałaś, pierścionek super! a ramka na haft obłędna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także basiu trzymam kciuki!! pisz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią przeczytałabym tę książkę. Dużo zdrówka Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szpitalu i wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią się zapiszę aby poczytać :)i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę dużo zdrówka!!!
    Piękne rzeczy dostałaś i wysłałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek śliczny. Życzę zdrowia,Basiu. Pozdróweczki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki Basiu :-)
    Pozdrawiam cieplutko i do poczytania ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, do tego szpitala, to rozumiem na wywczasy? ;) Nie siedź tam za długo! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty i ... wracaj szybciutko do domu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie daj się chorobie Basiu, zdrówka życzę.
    Książke posiadam i przeczytałam jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki- za ten szpital- zdrowia życzę!
    A książkę chętnie bym przeczytała, ale już kilka osób się zapisało ;-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, no i ja sie skromnie dolacze do Was,sprobuje szczescia, a nuz trafi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, chętnie bym ja przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, informuję tylko, że książkę puszczam w obieg. Dziękuję za możliwość przeczytania!

    OdpowiedzUsuń