sobota, 28 stycznia 2012

W sprawie moich losowań;-)

Pod postami o moich losowaniach

1. poradniki
2. kalendarz

jest sporo wpisów nie dotyczących losowań. Zaczęłam dzisiaj do osób, które nie określiły sie czy chcą książki, pisać listy. Namawiałam też do przystąpienia do losowania osoby, które stwierdziły,że poradniki są za poważne;-)
Niestety trwało to długo.
Postanowiłam więc w określonym czasie dokonać losowań wśród wszystkich wpisów i dopiero wtedy spytać, czy wylosowana osoba reflektuje na którąś książkę;-)
Wobec takich moich pomysłów ogłoszenie wyników może się opóźnić;-)))

Żeby nie było tak bardzo poważnie pokażę co szyję na UUTW.



To tylko zajawka, w niedzielę chyba siądę do maszyny.

12 komentarzy:

  1. Wow, heksagony...ależ jesteś pracowita kobieta,podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zajawka, nie mogę się doczekać efektu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to dobry pomysł z tym losowaniem! Nie określając się, nie chciałam przysporzyć Ci pracy ! Pozdrawiam i jestem ciekawa końcowego efektu pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Basiu niesamowita.
    Nawet maszyną się posługujesz?
    Talentów masz moc. Dobrze,ze masz je gdzie ujawniać i pokazywać.

    Dziękuję za odwiedziny.

    Pozdrawiam i też czekam efektów.

    OdpowiedzUsuń
  5. no ciekawe co tam szyjesz? jakiś patchwork?

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że działacie heksagonowo! ostatnio bardzo się wciągnęłam w heksagony, a szyjesz ręcznie czy maszynowo?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zamieszanie :( a ja jestem taka ciekawa wyników. Książka o dżinsie wygląda tak super :) Ciekawa jestem zawartości :)
    Zdjęcie zajawka wygląda ciekawie, pewnie coś pięknego znowu zrobisz. :)
    Pozdrawiam cię serdecznie.
    Ps starałam się nadrobić moje zaległości chorobowe u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja patchworki kleję, Ty szyjesz:)))
    Zapowiada się coś ciekawego.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym razem zadziwiasz pomysłami. Bardzo ciekawa jestem efektu końcowego tego dzieła. Że maszyna Ci nie obca, to wiem, bo widziałam jak przeglądałam całego Twojego bloga. Nawet mam chrapkę na jedna rzecz bliżej wiosny :) pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale twoja chrapka może być zrealizowana jedynie przez Ciebie samą;-(

      Usuń
    2. więc wtedy się odezwę w temacie i jako fachowiec może mi wytłumaczysz ,jak to powstaje krok po kroczku. :)i spróbuję

      Usuń
  10. jestem ciekawa co to powstanie:)
    pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń