środa, 18 stycznia 2012

Korale i kolczyki (2)

I tym razem też nie starczyło czasu na warsztatach, by wziąć ukończoną pracę do domu.
Byłam więc dzisiaj w Skarbowni. Pojechałam dokończyć moje dekupażowane korale i kolczyki.


To zdjęcie dostałam od Agnieszki;-)

Różyczki pod wpływem lakieru zmieniły kolor z czerwonego na pomarańczowy.Dziwne, prawda? Jeszcze raz je naklejałam ;-)





Dzisiaj, tak troszkę przy okazji zaliczyłam następne warsztaty, ale o tym potem;-)

Dziękuję za komentarze, witam nowe obserwujące.

28 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak aktywnie i twórczo spędzasz czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ech jak ja zazdroszczę Ci tej skarbowni:D Bardzo elegancki komplet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę piękne!I kolczyki i korale!
    Bardzo lubię podglądać to jak bierzesz udział w przeróżnych kursach i próbujesz różnych technik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korale są śliczne . Twój czas relaksu jest niezwykle pracowity a efekty niezmiennie cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Chciałabym tez tak umieć...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutkie.
    Ja do decoupagu nie miałabym cierpliwości.A podoba mi sie ta metoda bardzo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny różany komplecik :) Też bym chciała tak umieć,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolczyki i korale. Brawo.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pogardziłabym takim cudnym komplecikiem. Wyszło rewelacyjnie. Akurat to, że róże zmieniły kolor po lakierowaniu, nadało im niepowtarzalnego naturalnego uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja aktywność twórcza jest nie do przebicia!!! Przepiękne komplet!!! Pozdrawiam cieplutko i czekam na efekt następnych warsztatów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baśka!!! Jesteś niesamowita. Twoje prace są śliczne, a Twoje zdolności...., nie wiem jak tak można , za co się nie weźmiesz, to mistrzostwo!!!
    pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, Basiu!!!!!!!!!! Przepiękne są i korale i kolczyki!!!! Rewelacja, a ja tak kocham różane motywy!! Ale, kto ich nie lubi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepieknie Ci wyszlo to decupagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię warsztaty:) śliczności stworzyłaś!
    ale moje serce skradły świeczki z reniferami z nagłówka bloga:))))) rewelacja!

    ślicznie dziękuję za miłe słowa u mnie, pozdrawiam ciepło. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na zdjęciu mam jeszcze taką serwetkę, więc w przyszłym roku znowu takie zrobię, bo te świętowały w innym domu;-)

      Usuń
  16. Zazdroszczę takich warsztatów. A korale i kolczyki - cudne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu,przepiękna biżu i ślicznie wyglądasz.Pozdrawiam Cię serdecznie,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana, szalejesz!!!! a te kolczyki po prostu cudo!! i te spękania... wiele bym za takie oddała :0 choć jedne podobne już mam :) Ja nie mam czasu niestety na decupażowanie, bo muszę kiedyś spać, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, te korale i kolczyki są przed czy po ponownym naklejaniu? Bo bardzo mi się podobają.
    Pozdrowienia i uściski***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki są po ponownym naklejeniu, do tego zdjęcie jakieś zamazane wyszło;-)

      Usuń
  20. Kolczyki rewelacja, oby tak dalej:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń