poniedziałek, 23 stycznia 2012

Korale,naszyjniki, prezenty!

Dzisiaj pokażę jakie śliczności ostatnio otrzymałam od przyjaciół i co sobie od nich kupiłam.
Grudzień to dla mnie cały miesiąc świąt trwających od imienin do urodzin , które mam na końcu grudnia.
Prezentów i kwiatów otrzymałam moc.
Niektórymi się pochwalę.Pokażę tylko rękodzieła, bo prezentów oczywiście było więcej ;-)))

Na imieniny od Władzi,która prowadzi sekcję rękodzieła na UUTW a ostatnio tłumaczy nam zawiłości patchworku, dostałam prześliczny filcowy naszyjnik.


Zrobiony został w pracowni Justyny.

Od Danusi,(pokazywałam już jej prace)razem z prezentami dostałam życzenia.Danusia sama wyszywa okładki i z wielką pieczołowitością wybiera tekst.



Chodząc na warsztaty z ceramiki zachwyciłam się Ewki naszyjnikami. Ostatnio dokonałam wyboru, a był trudny i zakupiłam taki.


Najfajniejsze jest to,że zachwyciłam się zielenią a w końcu kupiłam w czerwieniach, bardzo ciemnych, może bordo.( nie umiem pisać o kolorach szkliwień i trudno mi je właściwie określić)

To jeszcze nie koniec prezentów;-)Wylosowała mnie w swoim candy Maryanki;-)))
Dostanę przesyłkę, to oczywiście pochwalę się;-)

8 komentarzy:

  1. Same cudowności, a czerwony naszyjnik po prostu cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki przepiękne ale co tu się dziwić skoro urodziłaś się pod szczęśliwą gwiazdą - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prezenty:) Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze prezenty.Jesteś szczęściarą.A naszyjnik jest piękny.W moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka. Wszytko piękne i bardzo gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności!Róża i ceramika mnie po prostu rozbroiły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny prezenty, szczęściarka z Ciebie!!! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty, okładka na zeszyt bardzo elegancka i tak starannie zrobiona! Gratuluje zakupu !

    OdpowiedzUsuń