poniedziałek, 9 stycznia 2012

Byłam w Kołobrzegu;-)

W Trzech Króli rano wsiadłam w pociąg i pojechałam do Kołobrzegu. W sobotę i niedzielę Ślubny miał szkolenie, ale popołudnia mogliśmy spędzać razem.

W piątek pojechaliśmy do Dźwirzyna i Mrzeżyna. Jak wielka była fala, jak bardzo wzburzone było morze, jak wylewała się woda z kanału Resko próbowałam pokazać na zdjęciach









Mimo bardzo przenikliwego zimna było pięknie;-)

Pojechałam bardzo nieprzygotowana robótkowo.
Zrobiłam tylko kilka szydełkowych koralików ze styropianowymi kuleczkami w środku i częściowo kontury do salowego świątecznego obrazka.
Teraz przez co najmniej dwa dni będę czytać Wasze nowe wpisy na blogach;-)
Ale na pocztę wchodziłam i przeczytałam,że Katesz wylosowała mnie w swoim candy;-))))

Witam moje nowe Obserwatorki;-)

21 komentarzy:

  1. Basiu, dla mnie i wzburzone i spokojne morze jest piękne..... aż mi bryzą zapachniało ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna wycieczka! Przypomniałas mi jak dawno nie widziałam jakiegokolwiek morza:( Tesknie za kapielami w Grecji:(

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie ci zazdroszczę tych widoków,uwielbiam Dźwirzyno,byłam tam kilka razy.jak tylko będziesz na plaży,to dawaj zdjęcia,pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie jest zobaczyc morze o tej porze roku :) Mam nadzieje,że kiedyś doczekam takiej chwili i nie tylko pojade tam latem ale także i zimą,co mi sie marzy od jakiegoś czasu :) A póki co to musza wystarczyc mi zdjęcia :) Dziekuję :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam morze w każdej postaci...i spokojne i wzburzone...tak dawno nie byłam byłam na d morzem, trochę mi tęskno. Dziękuję Ci, że pokazałaś zdjęcia z wycieczki:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lubię morze letnią porą, ale chętnie i teraz wybrałabym się na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja latem nie bardzo lubię morze.Raz byłam zimą i bardzo mi się podobało...więc delikatnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jak widzę zdjęcia naszego morza to sobie obiecuje że muszę pojechać i już i zawsze czasu brak .Choć mam bardzo blisko do niego ././.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny widok, ja zdecydowanie wole morze zima niz latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze jest urokliwe, ale wolę góry.
    Morze mnie przeraża, a góry zachwycają.
    Boję się wody, pływam tylko na basenie. W innych zbiornikach idę na dno jak kamień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Dla mnie morze jest osobliwe i piękne o każdej porze roku.Najbardziej lubię zamknąć oczy, wdychać powietrze i słuchać muzyki fal.

    OdpowiedzUsuń
  12. ... morze się burzy, a może się gniewa ?
    uwielbiam morze o każdej porze ... :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu przywołałaś wspomnienia, piękne widoki. Dziękuję za oddany głos

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zazdroszczę takiej wyprawy! a podobno jak się mieszka nad morzem to się nie chodzi na plażę:D tak jak ja mieszkam w górach, a bywam sporadycznie, albo raczej wogóle:D ale na plaży to bym siedziała:D gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. tak własnie ja mieszkam nad morzem i na plażę chodzę tylko jak mam gości :D, w zime chodzimy częściej bo wyrzucamy chleb ptakom jak sie nazbiera :), a uwielbiam góry i zimą i latem , zawsze się lubi to czego się nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  16. paczka już poszła, w tym tygodniu powinna być :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę sobie pozazdrościć trochę?????

    Kołobrzeg zawsze z moją młodością będę kojarzyć...... tyle tam wakacji przeleciało!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za tę informacją o Ctrl plus +
    Znalazłam ją u Madzi (Tworzymy Inaczej), już teraz wiem, jak powiększyć szybciuteńko stronkę :))
    Ale morskie fale, czuć przez monitor, że za ciepło nie było! Wrrrrrr..

    OdpowiedzUsuń
  19. No taki to pożyje. Wsiądzie sobie do pociągu i myk jest nad morzem. Ja sobie tez mogę i po 3 dniach wołami tez bym była ;) Kocham polskie morze! I zazdraszczam okrutnie, nawet jak wieje, leje i woda się cofa...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj zazdraszczam, zazdraszczam takiej wycieczki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Woooooooooow, jakie widoki! Kocham nasze morze :))

    OdpowiedzUsuń