wtorek, 3 stycznia 2012

Prezenty, TUSAL.

Wczoraj dostałam przesyłkę od Evy





Prawdziwe kolory są na zdjęciu u Ewy na jej stronie!
Broszka jest cudna, jeszcze raz Ewo dziękuję!!!

TUSAL 2011 zakończony. Prezenciki dostanie Chaga z Pasji odnalezionych.
Gratuluję!
Ja zapisałam się na TUSAL 2012.

Daty nowiu w roku 2012:
- 23 styczeń,
- 21 luty,
- 22 marzec,
- 21 kwiecień,
- 21 maj,
- 19 czerwiec,
- 19 lipiec,
- 17 sierpień,
- 16 wrzesień,
- 15 październik,
- 13 listopad,
- 13 grudzień.
Zapisałam tak dla pamięci;-)))
Słoik już mam, ale pracuję nad pomysłem na ozdobienie go;-)

Wikucho, witaj wśród moich obserwatorów;-)

Idę spać!!!!
Obudziłam się dzisiaj o godz 2.00, już nigdy więcej nie pójdę spać przed północą.

5 komentarzy:

  1. Piękny prezencik:)a zwyciężczyni TUSAL-a gratuluję!!!!a to wielka szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu broszka na miniaturze wygląda jak żaba :) myślę sobie niemożliwe, klikam tu broszka :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. broszka taka elegancka, piękny prezent. W związku z tym, że woła Cię podunia mówię więc DOBRANOC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję prezenciku i miłej zabawy:D

    OdpowiedzUsuń