poniedziałek, 30 stycznia 2012

Losowanie poradników.

Gdy zaczynałam losowanie ( zrobiłam tak jak napisałam TU) pomyślałam, byłoby świetnie gdybym wylosowała w pierwszym losowaniu chętną na wszystkie cztery książki.

No więc wkładam rękę do nocnika (jeżeli ktoś jeszcze nie wie, ja zawsze losy wrzucam do nocnika;-) i wyciągam karteczkę

Janola... Koronkowe serwety i obrusy - haft na siatce, może dopisze mi szczęście...kiedyś opanowałam plątanie siatki na igliczce, ale z tym haftem to już gorzej było ;-)

Zrozumiałam,że chce tę książkę



Znowu ręka w nocniku;-)

Następna jest Ania12971... Ustawię się w kolejce, może mi się uda...Książeczka"Dżins mi się marzy:)

Ta książka dla niej



Myślę sobie; jeszcze jedno losowanie i koniec;-0

A tu niespodzianka
Piegucha... A co do ksiązki moze tym razem mi sie uda u Ciebie, wiec wybieram haft czarna nitka.



Następna, która chciała jedną książkę;-0 Teraz już myślałam, będę losować w nieskończoność, bo na 'haft gobelinowy" dużo chętnych nie było.

a tu niespodzianka, następna karteczka, a na niej
Haftytiny... z miłą chęcią staję w kolejce po książeczkę nr4 , reszta dla reszty:




Los tak chciał, bym teraz musiała zrobić cztery przesyłki i wysłać pod cztery różne adresy.

Nie posiadam wszystkich Waszych adresów, czekam na namiary. Mój e mail w profilu pod zdjęciem.
Obiecuję w tym tygodniu książki przekazać pod opiekę PP;-)

Zdjęć z losowania nie ma, po prostu nie zrobiłam;-)))
Dzięki temu udało mi sie posta w dniu dzisiejszym, tak jak obiecałam opublikować;-))))

24 komentarze:

  1. Ale jaja:) Bardzo sie ciesze! Zaraz napisze maila:) Aaaaa, gratuluje tez innym dziewczynom:) Wlasciwie, to czemu jedna mialaby zgarnac wszystkie? Przynajmniej 4 osoby uszczesliwilas:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie żałuje, ze mi się nie udało ale gratuluje wygranym a Tobie dziekuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Pieguchą! i gratuluję wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  4. eh szkoda:( gratuluję Ani zwłaszcza bo dowie się co jest w środku tej ciekawej książki :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia się spełniają...dobrze zaczął mi się dzionek :-)
    Pozdrawiam bardzo gorąco, choc mróz jak diabli...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje dla wszystkich szczęściar:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim :)))
    p.s. ja też wczoraj tylko dodałam Twpjego bloga do ulubionych a zajrzę na stronki w terminie późniejszym też z braku czasu :)))Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranym ..Dziękuje za miłą zabawę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację zwyciężczyniom i dziekuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie udało mi się zasiąść do komputera i przypomniało mi się, że to przecież dzisiaj ten dzień! I...własnym oczom nie wierzę, takie szczęście mnie spotkało!Strasznie się cieszę, hura!!!Dziękuję, dziękuję, dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby mail nie dotarł??? Nie wiem co jest z tymi wiadomościami, ostatnio też miałam takie problemy...idę spróbować raz jeszcze wysłać.

      Usuń
    2. Wiadomość wysłana, sprawdziłam poprawność Twojego adresu mailowego, niby wszystko jest ok...pozdrawiam.

      Usuń
  12. ale się cieszę:D dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajną Basiu zabawę zrobiłaś! Gratuluję Zwyciężczyniom, a Tobie dziękuję za frajdę oczekiwania na los!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściarom gratuluję!
    Za zabawę dziękuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń