czwartek, 12 stycznia 2012

Śliczności dostałam;-)

Ostatnio mam szczęście w losowaniach. Wczoraj otrzymałam wylosowane śliczności na blogu Kasine różności.



Zdjęcie jest takie jakie jest, wymienię więc wszystko po kolei co otrzymałam.

kolczyki(są bardzo śliczne)
bawełnianą, beżową koroneczkę
stosik serwetek
kwiatuszki do scrapbokingu
kamyczki przeźroczyste do zrobienia np magnesików ( o rety, jak one się nazywają, do tego będę musiała nauczyć się je wykorzystać)
bazy do robienia karteczek
kawki i herbatki



Gdy tak wszystko po kolei wymieniałam zauważyłam ,że na zdjęciu nie ma magnesików, które również otrzymałam;-)
To są cudne maleństwa (kwadraciki o boku 1,5 cm)

Kasiu, wszystko co otrzymałam od Ciebie bardzo mi się podoba.
Zmobilizuję się w najbliższym czasie, by nauczyć się robić magnesiki na lodówkę.
Dziękuję , bardzo Kasiu dziękuję;-)))

8 komentarzy:

  1. Najprawdziwsza prawda, śliczności Ci się dostały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka, gratuluję wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie śliczności, masz motywację do stworzenia magnesików:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się bardzo cieszę, że wygrana przypadła do gustu :) i czekam na efekty pracy z magnesikami i innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna wygrana i wierzę, że cudności z tego zrobisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenciki! :) Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń