piątek, 27 stycznia 2012

Przesyłka,robótka Ślubnego;-0

Dostałam grubą kopertę od maryanki. Wylosowała mnie w swoim candy;-)



Dostałam naszyjnik i korale, bardzo mi się podobają, (przecież dlatego właśnie zapisałam sie na to losowanie, by je zdobyć;-)), herbatki, słodycze i list na prawdziwej papeterii.Już zapomniałam,że taki istnieje;-)
Anka wysyłając przesyłkę stwierdziła,że się troszkę w tym opóźniła i ramach "rekompensaty" dodała śliczną serwetkę.


Dziękuję,dziękuję;-)))

Na ostatnie zdjęcie mojej herbaciarki przemyciła się "robótka" Ślubnego.
Ślubny robi model kutra do tawerny (restauracji przy Szkole Żeglarskiej w Bobięcinie)
Jak tam jest ślicznie pisałam już latem.

7 komentarzy:

  1. Full wypas jakby powiedziała moja córka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezentów:). Wróciłam sobie do herbaciarki - śliczna! A praca ślubnego też niczego sobie! Oznacza to, że oboje uprawiacie robótki! Fajne to:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent.
    No to dobrało się ślubnie dwoje zdolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw!!! Gratuluję!ech, może zobaczymy kuter w całej okazałości po ukończeniu prac?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudności i naszyjnik piękny :) dobrze mieć troszkę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezencik jest Twoim udziałem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń