niedziela, 15 stycznia 2012

Korale i kolczyki.

Kiedyś na warsztatach w Skarbowni tematem była; Biżuteria klasyczna - na żyłkach, drucie, linkach i łańcuszkach. Kurs kilkugodzinny !!!
Wróciłam do domu z biżuterią, która się już chwaliłam;-0

Przez poprzedni weekend robiłam szydełkowe koraliki. Dziergałam je na styropianowych kulkach, które uprzednio pomalowałam.
Dzisiaj wykończyłam korale i kolczyki, które w elementach leżały już kilka dni.
Stwierdziłam,że skoro troszkę uczyłam się, to muszę tę nabytą wiedzę spożytkować;-)



Zastanawiam sie kiedy przestanę tłumaczyć sie z kolorów na zdjęciach;-)W oryginale koraliki drewniane i te szydełkowane przeze mnie mają podobny kolor.Tak bardzo rozjaśnił je flesz (inaczej lampa błyskowa ).



Na tym zdjęciu kolory są bardzo zbliżone do oryginalnych.

Jeszcze słówko na temat moich okładek.Już je częściowo poprułam. nie mogłam patrzeć na te krzywe ściegi;-) Trudno je uszyć, bo patchwork ma być na ocieplinie. Ulciu, dziękuję za namiary na stronę Jak zrobić.
Kochane jesteście,że tak chwalicie.

12 komentarzy:

  1. Biżuteria śliczna.Super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie udziergane te korale :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wisiory!! naprawdę rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. napracowałaś się przy tych wisiorkach i ciekawie wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te rozjaśnione też wyglądają pięknie, pewnie, gdybyśmy chciały zrobić takie nie wyszłyby tak ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Problem ze zdjęciami,zwłaszcza zimą przy braku słońca znam również.Ale i tak widać jak śliczne zrobiłaś korale:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje prace. Szczególnie ten niebieski komplecik.Ja szydełkiem nie macham. Wolę składać biżuterię z kamieni.
    Jeżeli nie masz nic przeciwko temu zapraszam do siebie.
    http://natanna-mojabizuteria.blogspot.com/

    Załączam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły :) Dziękuję za życzenia i udział w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne i w moich ulubionych kolorach ././

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski komplet ma super kolory! ja mam w swojej kolekcji jedne takie szydełkowe kolczyki i muszę stwierdzić, że to strasznie misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszły Ci te koraliki. No ja po prostu uwielbiam te szydełkowe koraliki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń