środa, 16 października 2013

Zdjęcie nowej biżuteri na robionej przeze mnie serwecie ;-)

Dostałam dzisiaj biżuterię z koralików, malutkich koralików. Śliczna, delikatna!
Brałam udział na fb w zabawie trwającej równocześnie na 9 stronach. Znowu miałam szczęście i wylosowałam bransoletkę i kolczyki! 
Wpadnijcie tutaj i popodziwiajcie

Zaczęły się zajęcia na UUTW . Prawie codziennie jestem w Ustce. Muszę sie przyzwyczaić do bardziej zapełnionego dnia.
Kilka dni temu była inauguracja z wykładem . Temat wykładu "Czy Norwid śpiewał szanty?", bo wiadomo, że do Ameryki płynął na żaglowcu .
 Później byliśmy w kinie. Spotkałyśmy się też z koleżankami w herbaciarni.
Dzisiaj wykład, jutro spotkanie sekcji rękodzieła. W piątek zaczynamy spotkania w pracowni ceramicznej. Na glinę zapisało się więcej chętnych niż jest miejsc, mam nadzieję, że ja się na te zajęcia "załapię"
W przyszłym tygodniu spotkania w sąsiednich gminach!
Oj, będzie się działo.
Na robienie serwety muszę znaleźć czas, zresztą szydełkowanie jest dla mnie przyjemnością więc czas zawsze znajdę ;-)

8 komentarzy:

  1. No, śliczne to wszystko. Ty to masz farta. zazdroszczę ci tego UTW. U nas w powiecie nic takiego nie ma, a chcąc dojeżdżać tam gdzie jest, to musiałabym tłuc się PKS ponad godzinę w jedną stronę, apotem miejską na drugi koniec miasta..

    OdpowiedzUsuń
  2. super bizutka i ladna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna serweta a biż piękne :)
    Pozdrawiam jesiennie i miłej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) no to jak było z Nowidem?-śpiewał, czy nie śpiewał?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prof , który wymyślił temat wykładu powiedział,że źródła do których on ma dostęp milczą na ten temat. Wykładowca na temat Norwida wie wszystko ;-)

      Usuń
  5. Ja mysle, ze spiewal hehe :)
    Cukieras sie Tobie trafil przesliczny :)
    Apropos zajec to chyba tak jest, ze im mniej sie ma czasu tym wiecej sie zrobi - przynajmniej u mnie tak to dziala
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń