piątek, 11 października 2013

Serweta dla córki i chusta którą dostałam !

Kolejne wieczory, ranki i pozostałe pory dnia  przeznaczam w najbliższym czasie na szydełkowanie serwety dla córki.
Będzie  z gwiazdą  na środku, będzie z czerwonego kordu a wzór będzie przeze mnie powiększany . 
 Serwetka gwiazda, to nie problem, ale serweta z gwiazdą na środku?
Na Spotkaniu na fb poprosiłam o pomoc w poszukiwania wzoru. I złapałam sie na tym, że nie jestem konsekwentna. Mam opory przed publikowaniem wzorów z gazetek (zawsze mogę przesłać na pocztę), a sama o wzory proszę ;-)
Spędziłam kilka godzin u przyjaciółki , przejrzałam kilkadziesiąt gazetek i znalazłam wzór, który córa zatwierdziła.
 Oryginalny wzór jest na ok 40 cm średnicy, ja muszę zrobić serwetę na stół o śr. 100 cm
 I tego powiększania się troszkę boję, ale co tam ;-)
Na szczęście z nićmi nie będzie problemu.
 Miała być z czerwonego kordu i taka będzie;-)


 Serwetę robię na okrągły stół, jednak będzie pięciokątna. Na tym etapie pracy serweta jest dziesięciokątna i troszkę się marszczy, ale to się wyrówna ;-)


Ładna chusta, prawda?
Dostałam ją dzisiaj od Joanny  
Właściwie to powinnam zacząć ; dawno, dawno temu ... Ale tak zaczynają się bajki a ja napiszę prawdę.
Już jakiś czas temu zapisałam się na Candy rocznicowe u Yadis.
Bardzo zdziwiona byłam,że na rozdawajkę u tak wspaniałej dziewiarki zapisało się tak mało osób.
Joanna postanowiła nagrodzić wszystkie osoby biorące udział w zabawie .
Ja dostałam tę właśnie chustę!
Jeżeli chcecie zobaczyć jak chusta powstawała wpadnijcie tutaj - klik
Joanno - dziękuję ! Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz pod wpisem o candy, ta chusta którą dostałam od Ciebie jest cudna!!!

11 komentarzy:

  1. Oj dziewczyno Ty to masz szczęście, ciągle coś wygrywasz, graj może w Lotto? Chusta piękna, pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknego prezentu:) Chusta jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powiększeniem dasz sobie radę.Gratuluję wygranej.Serdecznie pozdrawiam ,I :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szczęście Ci dopisuje. Śliczna chusta. Z obrusem wiem, że dasz radę, bo wystarczy popatrzeć co tworzysz i już wiadomo, poza tym ,że lubisz wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Barbaro :) chusta piękna a serweta również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęściara z Ciebie Basieńko... śliczna chusta
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrus będzie okazały... :) A chusta piękna i na pewno przydatna na jesienne chłody. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. serweta piekna I fanie, ze taki wesoly kolorek :)
    chusta sie Tobie sliczna trafila!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta świetna,a serweta zapowiada się świetnie,jakiś czas temu też robiłam -tylko na odwrót,chciałam małą a wyszedł olbrzym,w razie potrzeby następnej daj znać wyślę ci gazetkę ja już zrezygnowałam z dziergania.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń