czwartek, 10 października 2013

Dostałam,apel, dałam ;-)

Staram sie pisać komentarze . Codziennie wszystkim nie sposób.
U Eli mój komentarz okazał się być 600 komentarzem.
Wczoraj dostałam z tej okazji od Eli prezencik.

 Właściwie zdjęcia mogłabym zostawić bez komentarza. Jednak z ogromną przyjemnością podziwiałam haft wyszyty przez Elę i zrobioną przez Nią z tym haftem zawieszkę.To jest pierwszy zrobiony przez Elę pinkeep. (ja wolę mówić -zawieszka). Zawieszka powędrowała do mojej Przedpokojowej Galerii Otrzymanych Serc. To nie serce, ale z serca darowane ;-)


 Na odwrocie tej karteczki jest do mnie liścik.
 Eluniu, dziękuję za niego.Dziękuję za całą przesyłkę.

Jeszcze do 15 października trwa Tydzień pisania listów
Apel o wysyłanie listów znalazłam na stronie Eli .


Kto nie zdąży  niech pamięta, listy do chorych dzieci można wysyłać przez okrągły rok!!!!

Wzięłam udział w akcji  Kartka urodzinowa dla Oliwki.
Dzisiaj wysłałam kartkę. Kupiłam na poczcie, ale starałam się kupić ładną;-)
Do tej akcji można się jeszcze przyłączyć !

Również na fb brałam udział w akcji ,,Razem walczymy o uśmiech dla rodzinki Marcina"-BAZAREK.
Wylicytowana przeze mnie bransoletka z malutkich drewnianych koralików dzisiaj do mnie przyjechała.
Licytacja już się zakończyła

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Witam u mnie Hamide Çetin ,Kinię i Halinę Kowalską  i Evę Vokulską

8 komentarzy:

  1. :))) a cygaro wypalimy?:))- wzięłaś mnie tym zdjęciem:))( bez podtekstów:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie widziałam nic haftowanego w ten sposób;)
    Sama kiedyś tak własnie haftowałam.Piękna zawieszka;)
    Też mam zamiar wysłać kartkę do Oliwki,choć moje zdolności w tej dziedzinie są marne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny upominek dostałaś! Względem dzieciaczków już wszystko mam, tylko jeszcze wysyłka!.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzycielska poczta to wspaniała inicjatywa. Popieram. Pozdrawiam szczęciaro.

    OdpowiedzUsuń
  5. pozostaje mi tylko cieszyć się razem z Tobą Basiu i prosić o więcej wejść i komentarzy hihi.... to takie budujące

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję prezentu! Miałaś szczęście - dni wypełnione po brzegi, a Tobie udało się wstrzelić w sześćsetny komentarz :)
    Udanego weekendu!
    A.

    OdpowiedzUsuń