minął dzień

Minął dzień

czwartek, 24 października 2013

Moje pierwsze kartki świąteczne.

Na UUTW robimy już kartki.
Ja dzisiaj na spotkaniu sekcji rękodzieła zamiast robić karteczki uczyłam koleżanki robić szaliki boa z szerokiej taśmy. Takie jak te
W Netto pojawiła się ta nitka i zaproponowałam naukę, chętnych było sporo ;-)

W domu usiadłam i zrobiłam trzy karteczki.
kolory - makabra, takie mi na zdjęciach wyszły ;-)


Pierwsza i trzecia "idą" na UUTW , środkowa jest dla mnie.

Witam Annę Staszalek wśród moich podglądaczy ;-)

13 komentarzy:

  1. ha :) a mnie coś napadło i śpiewałam wczoraj "Cicha noc"
    super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało już świętami, karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki .Ja nadal się zbieram do szalika boa Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki... ja jak zawsze wykonuję je za 5 12-ta ;-), muszę czuć nastrój, a w październiku na pewno jeszcze nie... ale w grudniu pewnie się już zabiorę :-))))
    Pozdrawiam i podziwiam urocze karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne,ale pierwsza podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo...a u Ciebie już karteczki świąteczne, a ja jeszcze na wakacjach..:P Piękne są..

    OdpowiedzUsuń
  7. U ciebie już świątecznie...hihi a u mnie wciąż letnio... Karteczki magiczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu bardzo piękne te karteczki aż mi wstyd do grudnia nie daleko a ja nic w tym kierunku nie robię buziaki Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. juz karteczki świateczne , jak ten czas szybko leci !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki; ja jeszcze nie zaczęłam...........
    Pewnie znowu Święta przyjdą za wcześnie do mnie.
    Pozdrawiam słonecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń