poniedziałek, 7 października 2013

Maleńki przestój i następna serweta!

Przestój dotyczy mojego bieżnika.
Zaczęłam  drugą część serwetki i motek skończył  się. Wyjęłam następny i okazało się , że nici różnią się  ;-)


Zamówiłam, będą w środę lub w czwartek. Do tej pory będę robiła serwetę dla córki.
Ten kawałek z czerwonego kordu w poprzednim poście to jej początek .

Dzisiaj dostałam baśkę ;-)
 W Pięciu porach roku  zostałam wylosowana w Candy z fotografią w tytule.
Troszkę długo trwało nim zdecydowałam się którą fotografię zrobioną przez Jej Syna wybrać . Po konsultacjach ze Ślubnym wybrałam wiewiórkę.
Tak więc dzisiaj ja - Basia dostałam od Basi zdjęcie baśki ;-)

Zdjęcie jest cudne! Basiu dziękuję , Tobie i Twojemu Synowi .

16 komentarzy:

  1. Piękny będzie ten bieżnik...naprawdę! Gratuluję wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Basiu wychodzi Twój bieznik i tempo masz niesamowite. Zdjęcie jak ulał psuje do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta piękna, a Baśka zabawna:_

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ci nitka. Taka niespodzianka potrafi popsuć dzień, ale chyba nie tobie Basiu, bo znalazłaś inną robótkę na zamianę.
    Pędzisz z tym bieżnikiem jak burza! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna będzie ta serweta... a wiewiórki lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wiewióra :)
    A serwetami i nitkami czasem tak bywa, zwykła złośliwość losu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, ten bieżnik to mega cudo!!!!!!!!!!! oooooo ooooo takie oczy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serweta. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, wczoraj zaczęłam robić ten sam bieżnik. Tak mi się spodobał, że postanowiłam sobie prezent zrobić...Ty już jesteś z górki a ja dopiero mam 4 cm. ...Serweta jest piękna co tu dużo mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te Twoje serwety!Co jedna to piękniejsza..

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basia! Ty musisz w totka grać, ciągle cos wygrywasz :)
    A z nićmi czy wełną to tak już jest, że trzeba za jednym zamachem kupić więcej bo później mamy w różnych odcieniach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. :) zastosowanie we wzorze "zwykłych" okienek i tych powiększonych -z łańcuszkiem i półsłupkiem lub oczkiem ścisłym -to połowa sukcesu. Druga- to ładna kompozycja obu.Aaaa ...i jeszcze trzecia połowa- dokończenie pracy! :))) -powodzenia w dobraniu przędzy!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń