sobota, 26 października 2013

Turniej rycerski w Biskupicach.

 Był sobie długi wpis z wieloma zdjęciami, kliknęłam i zamiast opublikować zlikwidowałam ;-(
 Robię nieszczęsną, wciąż prutą serwetę, pokażę więc zamiast robótki gdzie byłam we wrześniu .

Wybraliśmy się na turniej rycerski

 W parku, tuż pod murami stały kramy


 można było kupić kiełbaskę

 pooglądać i zostać ogłuszonym przez wystrzały


 przy działach spotkaliśmy kasztelana grodu w którym gościliśmy


wokół  nas trwały przygotowania do walk rycerskich i pokazów łuczniczych



 w końcu zaczęło się to na co czekaliśmy




 Ślubny nagrał walkę. Tam dopiero widać,że rycerze walczą naprawdę
Niestety, ale nie wiem jak wrzucić tu film ;(

14 komentarzy:

  1. Współczuję, bo sama sobie też tak posty potrafię wysłać ....... w kosmos. Ja nadrabiam blogowe zaległości.
    Piękna relacja z turnieju. Ja też nie wiem, jak wstawić film.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie turniej rycerskie ;)
    ps. zapraszam Cię przy okazji do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie turnieje. U nas tez sa organizowane w sierpniu .;) zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. : ))) nie ma jak ruch na świeżym powietrzu i okładanie się mieczami ! : ))) (to drugie raczej w wykonaniu innych: )))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to troche wrazen mialas ,u mnie w okolicy tez jest taki turniej rycerski -zawsze w sierpniu w Łęczycy.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja , jauwielbiam turnieje i co roku jesten na turnieju w Wojniczu .

    OdpowiedzUsuń
  7. "Był sobie długi wpis..",ale jest ciekawy wpis ;) Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ja bardzo lubię tego rodzaju pikniki, a już najbardziej gdy spędzanie są rodzinnie

    OdpowiedzUsuń
  9. To piękne wydarzenie było widzę , no i rzecz jasna kiełbasa musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ustwicznie zazdroszczę wojaży... :)
    a te posty nie tak do końca uciekają "w kosmos"
    czasem automatycznie komputer zapisuje je w folderze robocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na zagospodarowanie słonecznej niedzieli.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja turniej rycerski, sama bym się z chęcią wybrała:)
    Pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna impreza. My mamy podobną w maju. :)

    OdpowiedzUsuń