piątek, 4 października 2013

Bieżnik sie robi ;-)

Robię go od środka. Nie jest to mój ulubiony sposób. Boję się zawsze jak wyjdzie mi rozpoczęcie drugiej połowy.
Ale za to będę zadowolona, gdy zacznę gubić po bokach oczka. Zawsze łatwiej gubić niż dobierać.



Jeżeli brakuje Wam serwetek, lub nie umiecie robić bombek, wpadnijcie na charytatywne aukcje na Allegro . Swoje prace sprzedaje tam Kajka ze Skarbnicy duszy .

Wciąż pytacie mnie dlaczego jestem na diecie, czy choruję. Nie martwcie się nie jest ze mną źle.
Po prostu wyhodowałam sobie za duży cholesterol ;-(

19 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Zgub Basiu oczka i cholesterol, będzie super

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzorek, ciekawa jestem już końca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wzór, bardzo ładny. Od środka też nie jest moim ulubionym zaczynaniem pracy szydełkowej za to uwielbiam gubić oczka :) Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pracy juz włozyłaś. Czekam na końcówkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widać, że będzie śliczna :)
    Fajne też te hafciki na dole :)
    Pozdrawiam , Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam. Taki bieżnik to wyzwanie, niestety nie dla mnie. Zaczęłam duuuużo mniejszą zazdroskę i skończyć nie mogę. Tym bardziej podziwiam. Pięknie wychodzi i na pewno będzie super się prezentował po skończeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próżnujesz, Basiu. Ciekawa jestem jaka będzie całość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam filet , ciekawa jestem jak się robi takie prace od środka , jak będzie wyglądać po skończeniu , Też nie lubię dobierać oczek ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej hodować koty niż cholesterol ;) Buziaki i życzę zdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z szydełkowaniem bieżnika "od środka". Podziwiam cię za to Basiu i ciekawa jestem powodu takiego robótkowania. Czy tak jest łatwiej?
    Bieżnik wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. juz sie nie moge doczekac zdjecia tego bieznika po skonczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale się zapowiada fajny wzór. Nie wiedziałam , że takie cudowności też robisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się cudnie, ładny wzorek wybrałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń