piątek, 18 października 2013

Moje dzisiejsze miłe spotkania!

Pierwsze to dopołudniowe spotkanie z Ewą z Domu Mokoszy na warsztatach garncarskich UUTW .
Dzisiaj szkliwiłam aniołka ;-)
Przy okazji odebrałam paterę , która leżała u Ewy od moich ostatnich Polepiuchów.




Przed godziną 16.00 spotkałam się z Scrap Manem. 
Miałam to szczęście,że Mariusz wylosował mnie  w zabawie na swoim blogu  na początku października. Man z niego zalatany  okrutnie i dlatego do spotkania naszego doszło dopiero dzisiaj!
Prezent został przekazany osobiście,z rączki do rączki,  bo Mariusz w Słupsku bywa! 
Spotkaliśmy się pod Jego uczelnią! Jak na prawdziwego studenta przystało przyjechał pięć minut przed rozpoczęciem wykładów.Zdajecie sobie sprawę jak długo gadaliśmy... Wcale, prawie wcale.
O zdjęciu to mogłam sobie tylko pomarzyć !
 Mariusz, dziękuję bardzo , za prezenty, za spotkanie !


to wszystko dostałam od Mariusza
masa plastyczna, kwiatki, pręciki, kawałek dratwy, a wszystko leży na papierach, duuużo papierów dostałam

butony, półperełki, wycinanki, kostka dystansowa, też leżą na papierach  od Mariusza

różnej wielkości koperty z kartami

Świetny  miałam dzień . Prawda?
A jeszcze się nie skończył :-)

Wygrana zobowiązuje mnie do zajęcia się wytworem kartek, pudełek, albumów. 

Obiecywać nie będę, ale tak po cichutku postanowiłam sobie, że tak na poważniej zajmę się papierami po zrobieniu dwóch serwet, które powinnam zrobić na wczoraj ;-) 



Serdecznie witam nowego obserwatora ! wybaczcie nie wiem kto to ;-)
Dziękuję za komentarze.
Marapuamo czy wielkość zdjęć jest już odpowiednia?

22 komentarze:

  1. No kto jak nie Ty? Zawsze Ci się coś fajnego przydarzy. Prezenciki super. Twoja patra świetna. Koroneczka odbita, czy coś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściaro Ty. Bardzo fajna ta paterka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycyjnie spotkania, spotkania a i tak zaskakujące :)
    Patera bardzo mi się podoba, prosta i konkretna ale serweta pod paterą CUDOWNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paterka śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką paterę mieć, to skarb. Jeszcze własnoręcznie wykonaną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, gratuluję! Jak widzę będziesz odkrywała niedługo uroki kolejnej dziedziny rękodzieła, oj będzie się działo!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. patera jest świetna i gratuluję takiej góry prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta patera! A ja dziś byłam na pierwszych zajęciach z gliny :) Myślę, że nie na ostatnich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patera cudna! Zazdroszczę takich warsztatów! A prezenty rewelacja... Życzę rownie udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna patera z koronką. marzy mi się taka, ale na razie nie mam czasu na glinę.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszamy na naszego bloga, czeka tam mała niespodzianka :)
    przy okazji proszę o przesłanie adresu - kocipamietnik (at) gmail.com
    pozdrawiamy i gratulujemy :) Atom i Antek

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieje się, oj dzieje!- super! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny dzień;) Śliczne prezenty. Patera jest cudowna, ta koroneczka wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień piękny i prezenty też.
    A ze studentami to już tak bywa :)
    Ach, jeszcze koronkowa paterka-super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna patera! Bardzo mi się podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna patera. Gratuluję wygranej u Scrapmana :)

    OdpowiedzUsuń