wtorek, 3 kwietnia 2012

Wycinałam i wycinałam ;-)

Siedziałam i wycinałam, trzy godziny wycinałam.
Palce bolą, chyba za mocno ściskałam nożyczki. Bardzo chciałam powycinać dokładnie, nie poucinać wąsików.
Większe wzory pocięłam na kawałki i ponumerowałam.Skorzystałam z rady Agnieszki.



Skrzyneczka pomalowana schnie, wieczorem będę przyklejać to co wycięłam ;-)

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających, obserwujących i komentujących;-)))

Pochwalę się jeszcze.
Pamiętacie to candy i tę zabawę, miałam szczęście i to ja zostałam wylosowana;-)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny motyw i na pewno trudny do wycinania. Jestem ciekawa tej pracy...będę zaglądać. Wygranej gratuluję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych. A wycinanie wyszło super teraz tylko czekać na skończoną skrzyneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko , ale się na wycinałaś!!!
    Ciekawa jestem ostatecznego efektu tej wycinanki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię motywy bluszczowe więc czekam na cd ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za cierpliwość i ciekawa jestem tej skrzyneczki ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygranej gratuluję!
    A wycinanie...wielki ukłon :) Ja staram się wyrywać bo nie mam cierpliwości do nożyczek :) A motywy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki tez staram sie wyrywać, ale papiery to wycinam;-)

      Usuń
  7. Piękny motyw. Skrzyneczka na pewno będzie śliczna,

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa efektu koncowego...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow!!!! ale pięknie się zapowiada!!!!
    ps. znowu wygrałaś candy!! szok:D:D gratuluje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko z córką:DD dlatego właśnie porzuciłam decoupage:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że paczuszka dotarła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wygranej..a motyw lisci piekny...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej! Bardzo lubię takie motywy, skrzyneczka z pewnością będzie piękna! A ja dziękuję za uroczą karteczkę i miłe świąteczne życzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej a listki tak starannie wycięte będą piękną dekoracją - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń