niedziela, 29 kwietnia 2012

Jarmark cd.



Stoiska stały jedno obok drugiego.
Nie sposób było sfotografować wszystkie 


Do wikliny się nie zbliżałam, bałam się ,że coś kupię , a właściwie nic mi nie jest potrzebne, a dużo się podoba


 Robił sie coraz większy upał. Przybywało zwiedzających i kupujących.
A my zmęczeni, pełni wrażeń wracaliśmy do autka.

 Przeszliśmy obok parku linowego


Napotkaliśmy gromadkę leniwców, dwom zrobiłam zdjęcia. Miałam wielką ochotę położyć się obok

Po drugiej stronie dróżki leśnej ukazał się staw i restauracja, obok której zaparkowaliśmy


Jeszcze spacerek po molo

Chwila odpoczynku i do domu.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie jarmarki; miałam tam być wczoraj, ale z różnych względów nie byłam; wybieram się natomiast na "Czarne wesele" - mam nadzieję, że nikt i nic mi planów nie pomiesza:))
    A do wikliny to i ja nie mogę się zbliżać.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę daleko w taki upał, do Kluk więc nie pojedziemy!

      Usuń
    2. Czarne wesele to wspaniała tradycja, o której mało kto wie, a szkoda. Impreza jest świetna.

      Usuń
  3. Świetne miejsce na taką imprezę.
    Z przyjemnością obejrzałam fotki i to musi na razie wystarczyć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam sobie odpuścić tego wypadu, już teraz żałuję,że byłam tak krótko!

      Usuń
  4. swietna impreza...uwielbiam takie jarmarki...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bywam często na takich imprezach, podziwiam osoby sprzedające!

      Usuń
  5. Wiem, że to Dolina Charlotty - na pewno. Widać, że ciekawie było. I dużo wikliny - pewnie bym coś zakupiła, ale termin imprezy mi nie pasował. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej wiklinie to i ja bym dostała obłędu. Bardzo lubię wiklinowe różności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dawno nie byłam na jarmarku... musze to kiedys nadrobic ;) ladne foteczki, piekne miejsca :)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń