czwartek, 19 kwietnia 2012

Odcinek I , jabłko ;-)

Zaczęłam nową robótkę.
Gdy zobaczyłam wzór w gazetce otrzymanej od córki, pomyślałam ekstra, prościutki, mało kolorów a i wykorzystanie świetne.



Po pierwszym dniu stawiania krzyżyków doczytałam,że wg gazetki przewidywany okres wyszywania to 60 godz.
Zanosi się że wyszywanie będzie trwało i trwało, taki tasiemiec.



Krzyżyki są krzywe, ale taki materiał. Juz wcześniej wyszywałam na nim i mimo krzywizn bardzo mi sie tamte robótki podobają.
Pierwszy hafcik można zobaczyć tu
Drugi hafcik tu

Butki jutro chyba wyruszą w podróż
Zwlokę spowodowało zapalenie oskrzeli, które wyhodowałam sobie na własnej piersi ( a może we własnej piersi)

13 komentarzy:

  1. ja też czasami myślę, że będzie szybko a potem ...tragedia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ha,ha, co prawda za odgadnięcie nie była przewidywana nagroda, ale za dociekliwość jakaś chyba się należy;-)))

      Usuń
  3. Lubię podglądać Twoje krzyżyki.
    Dużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne kolory haftu....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. krzyżykuj, krzyżykuj, bo idzie świetnie. Wykuruj się dobrze, bo po zapaleniu oskrzeli często bywają komplikacje. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się śliczny hafcik :)) Zdrówka życzę, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. będzie uroczy hafcik :)
    mnie w tej gazecie zachwycił motyl :) mam go na liscie do wyszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez w tej gazetce zachwycil motyl, ale przeraza czas haftowania, wiec moze tam kiedys :) A jablka sa takie super super, juz bym je i zaczela :) ... ale chce cos innego niz torbe, a co dokladnie nie wiem, bede podgada co Ci wyjdzie :)))
    Duzo zdrowka !!! Pozdrawiam serdecznie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj barbarotoja! Cieszę się, że do mnie trafiłaś. Dzięki temu ja mogę podziwiać Twoje prace. Kiedyś wyszywałam, a teraz więcej zajmuję się decoupage i zaczynam szyć jakieś serducha, poduszki. Czuję, że zaglądając na tą stronę coś mnie ruszy i sięgnę po molinę. Już mi coś piknęło w sercu :). Mam nadzieję, że ja zarażę Ciebie do decoupage. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Będę podglądać jak wyjdzie torba. Bardzo dużo zdrówka i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie będzie podglądać jak stawiasz krzyżyki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że wiosennie juz u ciebie. Coraz cieplej i kolorowo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/2012/04/rozowe-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń