poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Prezenty.

Dzisiaj listonosz przyniósł mi książkę od Książkozaura. Podoba mi się sposób jaki została zapakowana.



Juz kilka dni mam w domu przesyłkę od Alojka . niestety wcześniej nie byłam w stanie zrobić zdjęć, dopadło mnie okrutne choróbsko;-(

Jola co miesiąc jedną ze zrobionych przez siebie kartek komuś daje. Tym razem była to kartka i zakładka.
Zostałam przez Jolę wylosowana(nie ukrywam,że nastąpiło to kolejny raz).
Dziwi mnie,że po takie dzieła zgłasza sie zawsze tylko kilka , no kilkanaście osób;-0


karteczka


zakładka zrobiona przez Jolę i zakładki plastikowe (juz wiem jak je wykończę;-)


jeszcze raz zakładka, ale jest tak śliczna, że nie mogłam sie oprzeć, by ja drugi raz nie pokazać,motylki, niedźwiadki 3d do zrobienia karteczki, nawet pozdrowienia napisane są na ślicznym wytłaczanym papierze


i na koniec została do pokazania karteczka w kształcie filiżanki, na zdjęciu jest tył i przód kartki.

Dziękuje bardzo za obie przesyłki!!!

Wracam do zdrowia.Zaczynam przeglądanie zaległych waszych wpisów. Jest tego kilkaset. niestety na komentowanie czasu już mi chyba nie starczy;-)))

7 komentarzy:

  1. Cudownie Cię obdarowano!
    Dobrze że już wracasz do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ostatnie to na bank nie kartka, przeciez to wyglada jak "zywa" filizanka :D:D cudenka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prezentów, szczęście Ci dopisuje w losowaniach, bo potrafisz docenić rękodzieło! A ta filiżanka jest niesamowita:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ z Ciebie szczęściara !! Piękne rzeczy dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. ho ho! ile prezentów jak na gwiazdkę ;) Swoją drogą to bardzo przyjemny zwyczaj blogowy!
    Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O... "Jesteś tylko diabłem" czytałam wieki temu i jest to jedyny kryminał jaki przeczytałam w całości niemal "na raz" i byłam z tego faktu zadowolona :D Fajna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty,te karteczki a zwłaszcza ostatnia są super:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń