środa, 4 kwietnia 2012

Wielkanocny Kiermasz.

Dzisiaj i jutro w Słupsku na Starym Rynku jest kiermasz.

Wybrałam się przed południem pochodzić między stoiskami. Prawie od razu zauważyłam Ewkę z Domu Mokoszy


Ewka czeka na klientów, albo chociaż na osoby podziwiające jej prace.


Tutaj wybiera dla mnie zawieszki, jajeczka.


Takie jajeczka kupiłam.


Co mogła mieć na stoisku Ewka? Oczywiście jabłuszka.


Takim uśmiechem obdarzyła mnie Ewka na do widzenia.
Zimno było, nawet długo nie pogadałyśmy.

Ten tłum za Ewką to osoby stojące do stoiska sprzedającego chleb i ciasta. Jeszcze jedno stoisko było oblegane, tamto z kolei oferowało wędliny;-)

By troszkę zażyć świeżego powietrza nie wsiadłam od razu do autobusu, poszłam pieszo przez miasto.
Weszłam do galerii zobaczyć,czy można kupić taką tablicę do pisania kredą, jaką kupiła Kardamonowa
Jednak na drodze stanęło mi stoisko z biżuterią, młody chłopak sprzedawał własne dzieła. Można było sobie zamówić kolczyki, wybrać kamienie i po kilku minutach odejść z biżuterią własnego pomysłu.
Teraz żałuję,że nie spytałam gdzie sprzedaje swoją biżuterię we Wrocławiu,bo stamtąd przyjechał.
Zrobiłam sobie prezent na zajączka. Kupiłam korale z korala.



By pokazać jak wyglądają na szyi zrobiłam sobie zdjęcie.(kolor oczywiście pośredni)

18 komentarzy:

  1. Fajne zawieszki od Ewy zakupiłaś. Uwielbiam takie naszyjniki, mam w posiadaniu jeden ale Twój z koralem powala na kolana.
    Pozdrawiam Świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dzisiaj ze Słupska "uciekłam" o 13,30:))
    Zimnica niesamowita, chociaż i u mnie nie lepiej.
    Korale bardzo mi się podobają, tym bardziej, że lubię koral w koralach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wagarach znaczy się byłaś;-)

      Usuń
    2. Znaczy się i TAK, i NIE; opuściłam jedną szkołę, żeby pojechać do drugiej:))
      Buziaczki

      Usuń
  3. Śliczne zakupy zrobiłaś. Jajcorki mnie bardzo urzekły - przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. U mnie dziś było tak pięknie i ciepło, że kilka razy się upewniałam, czy wkleiłaś zdjęcia aktualne - bo pogoda, jakby z innego kraju, a nie tylko z innej części Polski ;).

      Usuń
    2. Rano na trawie leżał śnieg, a pod samochodami nawet po południu;-)

      Usuń
  5. Wlaśnie doszła kartka do moich rodzicow, dziekuje!
    Kurka, ale u Was zimno:( Te czapki, rekawiczki, zimowe kurtki:( Brrrr... U mnie slonce swieci i 15C :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korale prezentują się cudownie :)) i zakupy jak widzę bardzo udane :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności na tym kiermaszu!
    A korale śliczne...oj,dobrze że sobie sprawiłaś prezent.Bardzo dobrze,bo śliczniutki wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie kiermasze, chyba wykupiłabym wszystko:DD korale super, jak fajnie, że mody chłopak tak zarabia! i jaki zdolny! a za tablica zobacz w galerii kaprys (http://artgaleriakaprys.blogspot.com/) jest tam takie serduszko, a resztę może sama dorobisz?:DD nie takie rzeczy zresztą potrafisz!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super świąteczne zawieszki! A korale też pięknie się prezentują :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. koralowe korale są piękne. Ja tydzień temu szalałam po straganach na kiermaszu wielkanocnym. Az oczy mi spuchły bo nie nadążały patrzeć za mną. Tyle cudowności! piękne te jabłuszka u Ewy. U nas wiosna na całego, ciepło, słońce, a wieczorem popadał ciepły deszczyk pachnący wiosennym powietrzem. Mam nadzieję, że i do Ciebie dojdzie ta piękna pogoda czego bardzo życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. korale piekne....uwielbiam takie..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  12. A miałaś już nie wydawać kaski.... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu kochana dziękuję za przepiękną karteczkę i życzenia, niestety ode mnie nie będzie...nie dałam już rady ale tu składam ci najszczersze życzenia zdrowych rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń