poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Idą święta.

Mało w tym roku zrobiłam prac związanych ze Wielkanocą.



Wzorem na te kurczaczki podzieliła sie z nami Aureliamyszkaszara. Ja troszeczkę wzór zmieniłam, tzn dodałam kurkom skrzydełka;-)
Na zdjęciu jeszcze nie wszystkie je mają, ale są w planie ;-)))

Wśród poczty otrzymanej dzisiaj była przesyła z e-skryptem Biżuteria Popularna.


Otrzymałam go, bo zostałam wylosowana w candy zorganizowanym przez Kobiece Pasje

Następna koperta kryła w sobie "Używane serce"książkę od Kasi z blogu Kącik z książką



Książkę już wzięła do poczytania przyjaciółka.

Ja teraz będę czytała "Naszyjnik" . Książka wędrowniczka zaczęła podróż z blogu Haftytiny
Ja ją otrzymałam od Eweliny, zaopatrzyła mnie ona również w słodycze, kawę, karnet do zrobienia kartki i płytę wydaną w związku z 4.rocznicą śmierci Ojca Świętego.

Bardzo dziękuję za wszystkie otrzymane prezenty;-))))

17 komentarzy:

  1. fajnie że masz co czytać:) więc kolejna wędrująca książka przywędruje do Ciebie po świętach, zgoda? mówię o "Większej Kobiecie"- do czytania włączyła się moja mama i troszkę przedłużyła pobyt książki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że po Świętach , w Świeta jadę na wesele, więc czytania nie będzie;-)))

      Usuń
  2. Kurki fajniutkie.Serdeczne dzięki za życzenia.A po przeczytaniu tej laurki Masz rację ,że spociły mi się oczy:))))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego przedświątecznego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kurczaki ... mam nadzieję, że nie odlecą ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ptaszyska Ci wyszły, u mnie w tym absolutna "wielkanocna susza"; nie mam pomysłów, nie mam chęci, nawet karteczek nie zrobiłam - okropnie się z tym czuję, ale nie potrafię "tworzyć" na siłę, gdyż w efekcie i tak mi nic nie wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczaki są świetne i ciekawiej wyglądają z tymi skrzydełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kurczaki:D wszędzie królują żółte, a te są takie eleganckie:D z listonoszem jesteś chyba na "Ty", cały czas jakieś paczki dostajesz:D Cieszę się, że książka dotarła, masz czas dwa miesiące, ale jeżeli tak szybko przeczytasz no to super:D wszystko pójdzie w terminie, eh jestem ciekawa jak ta książka jest popisana:DD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczaki są bardzo ładne:) Dzięki za miły komentarz na mym blogu.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kurczaki..proste a takie ciekawe....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurki. Fajnie, że im dodałaś skrzydełka. Każdej kurce skrzydełka się przydadzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurki są śliczne, szkoda , że tak mało czasu do świąt zostało , bo może i ja bym spróbowała :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze stadko - pozdrawiam światecznie :-)

    OdpowiedzUsuń