piątek, 27 kwietnia 2012

Przedszkolaki;-)

Na moim Uniwersytecie działa Klub przedszkolaka.
Nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to wszystko sie odbywa, ale wiem na pewno, że  w pierwszej połowie maja przedszkolaki przyjdą na nasze zajęcia sekcji rękodzieła.
Odwiedzą nas czterolatkowie. Przygotowujemy dla nich zajęcie.


Ja wzięłam do domu 30 serduszek. Przycięte, spięte szpileczkami. Wystarczyło je zszyć, zostawiając miejsce na włożenie wypełnienia.
Dzieci wypełnią serduszka i zszyją je. Niełatwa to praca dla maluchów.




Dobór kolorów filcu i wstążeczki nie zależał ode mnie. Ja tylko byłam szwaczką.

Przestałam chorować.
Dzisiaj po raz pierwszy  po chorobie wypiłam piwo, smakowało mi;-)

Jutro i pojutrze w Dolinie Charlotty  Majówkowy Festyn Rodzinny.
Wybieram się tam. Wśród dodatkowych  atrakcji wymieniany jest "jarmark rękodzieła".
Ciekawa jestem kogo tam spotkam;-)))

11 komentarzy:

  1. Oj to miałaś sporo roboty z tymi serduszkami ale dzieciaki ile będą miały frajdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są do Twojej dyspozycji - oczywiście, że możesz je wykorzystać! :)

    A przedszkolaki będą zachwycone, gdy dostaną takie śliczne serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak czterolatki będą zszywały serduszka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą miały masę cioć, które im w tym pomogą;-)

      Usuń
  4. Świetną zabawę będą mieć dzieciaki, uwielbiają takie prace robótkowe, nawet chłopcy:D Basiu ciesz się książką (ja kupuję wszystko za przysłowiową złotówkę, jak jest promocja to kupuję kilka egzemplarzy książki, a później rozdaje, inne dziewczyny też dostały:D)Jestem łowcą przecen, jakbyś coś chciała to pisz śmiało, może akurat będzie u mnie:D Cieszę się, że już lepiej się czujesz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! To dobrze, ze przestalas chorowac. Tak trzymaj. Serduszka milusie jak te wczesniejsze trampeczki. Szkoda, że paliwo takie drogie bo też bym pognala do Charlotty. Może kiedys? Zapraszam do siebie i pozdrawiam ciepło. Bozena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj sie zdrowo i dbaj o siebie, a nawet rozpieszczaj !
    Ja czuje , ze cos zlego zaczyna znow sie dziac. Chyba szykuje sie nastepna przepuklina w kregoslupie bo boliiii, mam stracha....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne serduszka a przedszkolaki napewno się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysl z tymi serduszkami...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne serduszka, myślę, że przedszkolaki się ucieszą.
    Pozdrawiam i życzę udanej majówki.
    A tu trampeczki od Ciebie na nóżkach Ali.http://kuchniaipasja.blox.pl/2012/04/Trampeczki-od-Basi.html#ListaKomentarzy

    OdpowiedzUsuń