środa, 17 sierpnia 2011

Zeszyt i komentarze!

Opisałam, ozdobiłam okładkę zeszytu dla Kuby.
Nie wiem czy mam prawo pisać ozdobiłam...dla dziewczynek jednak robi się łatwiej.



Jest to zeszyt na "potworne pomysły i wesołe pomysły"



Wysłany troszkę z opóźnieniem.Już po urodzinach Kuby.Ale i tak pewnie otrzymał dużo prezentów i karteczek;-)
Nie wysłałam przed wyjazdem, a potem zapomniałam poprosić Ślubnego by pofatygował się na pocztę.
-=-=-=-=
Tak Kubo, to są tak samo wyglądające zszywki, jak te do papieru.
Nie boli to bardziej niż zszywanie igłą i nitką chirurgiczną, zresztą i tak jedno i drugie robione jest w znieczuleniu.
Anonimowy, nie obraziłabym się gdybyś swoją opinię o kamizelce podpisał. Przecież to nie dla ciebie robiłam i ma prawo ci się nie podobać. Zresztą,czy spodoba się właścicielowi też nie wiem, przekażę dopiero na początku września.
Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!

8 komentarzy:

  1. Mnie też dla dziewczynek łatwiej coś wymyśleć, a
    dla chłopaków brak mi pomysłów. Twój pomysł bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trilli pisze...

    Zeszycik cudny.Po prostu cudny.Kuba jest szczęściarzem :)
    Basiu,nie przejmuj się anonimowym śmiałkiem...jest na tyle odważny żeby Cię troszkę zasmucić(choć mógłby po prostu nie pisać wg. mnie),ale zbyt mało ma odwagi żeby się przedstawić.Wielkie brawa!Co za takt!
    ,,Tak krawiec kraje,jak mu materii staje ''
    Poczytaj uważnie że konkretnie ta włóczka miała być wykorzystana,a p.Basia wykonała zlecenie.Perfekcyjne wykorzystała włóczkę,którą dostała do wykonania tej kamizelki...
    Barbaro pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, ozdoby i prezenty dla małych i dużych mężczyzn to wielkie wyzwanie. Zdecydowanie lepiej obdarować dziewczynkę, łatwiej o pomysł. Ale zeszyt Kuby wyszedł świetnie! Dałaś radę! Jest praktyczny, ładny, staranny i będzie niósł wiele radości właścicielowi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Pani Basiu proszę się nie przejmować anonimami bo mi też dokuczają od czasu do czasu. Trochę przykre to jest i się człowiek zasmuci ale potem pomyśli że tyle ma innych miłych komentarzy że ten anonimowy to pestka raczej. A jeśli chodzi o pomysły dla chłopaków to może na przykład ryby bo chłopaki lubią polować na ryby i na tygrysy.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla dziewczynek zdecydowanie łatwiej cos wykonać:) Chyba więcej mozliwości jest:)
    Choc Twoja chłopięca okładka bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie łatwiej wykonać coś dla chłopca, mniej pierdółek trzeba wymyślać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, zeszyt uroczy....... zresztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny zeszyt:))Super wyszedl:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń