czwartek, 25 sierpnia 2011

Mam wolne!

Ślubny pojechał na kolejny egzamin, sam!

Więc ja mam dzisiaj wolne.

Naczynia ze zmywarki, do zmywarki. Pranie do pralki, potem powiesić. Zupa ugotowana, tylko ją zmiksuję, bo nie lubię pływającej gotowanej marchewki;-)

I już nic więcej nie muszę;-)

Mam wolne, aż do popołudnia gdy Ślubny powróci do domu;-)

Duużo zajęć przygotowałam sobie na dzisiaj, może część uda mi się wykonać... ale to same przyjemne rzeczy, robótkowe;-)))

Życzę przyjemnego dnia;-)))

Zajrzyjcie tu no a potem tu.
Aż żal,że mnie tam nie ma;-(

dziękuję za komentarze,!
Kubo, pomysł z piórnikiem z szydełkowych kredek świetny!

19 komentarzy:

  1. bardzo dziekuje za miłe komentarze na moim blogu,życze miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje mi życzyć udanego, wolnego dnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz Basiu a ja jeszcze choruje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zazdroszczę.... a ja tu w pracy, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara - oj szczęściara z Ciebie pełen luz i czas na swoje hobby. Buziak kochana i nie podziwiaj, bo ja robię to samo....hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj trochę tego czasu! Już widzę, jak się obijasz (jutro pewnie efekty zobaczymy na blogu):)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć aż :)ja od września będę miała mnóstwo czasu na robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała wolny dzień, to pewnie bym spróbowała się wyspać. Ale to niemożliwe, dziewczyny chore, mąż kursuje pomiędzy domem a pracą chociaż ma urlop a ja próbuję złapać sto srok za ogon.

    OdpowiedzUsuń
  9. wykorzystaj go dobrze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najprzyjemniejszego! A potem fajnego weekendu wraz z mężem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak ja bym chciała nic nie musieć :))) tak chociaż jeden dzień w roku :) ale należy Ci się jak nic.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to życzę, aby Pani dobrze wykorzystała wolny czas i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja z niecierpliwością czekam na efety tego "wolnego" Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak minął wczorajszy dzień?;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka,.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zerknęłam na linki, kalendarz super sprawa! Pani, z którą była rozmowa, piękna i odważna.
    Ja dziś też mam prawie wolne, bo szef brzydko mówiąc mnie olał. Ciężka sprawa z moją robotą...
    Zatem zmywarka, pranie, odkurzanie, leczo i czekam na męża, który dziś wraca razem z naszą pierwszą kocicą. Mała kociczka jest za mną. Czarnule będą mieć wieczorek zapoznawczy:) Oj, będzie się działo! Może niepotrzebnie sprzątam?;)
    Jak się czujesz, jak noga?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ! I ja mogę od jakiejś godziny pozwolić sobie na robienie nic :D Zmywarka i te inne już opanowane ,ślubny wraca późnym wieczorem a reszta domowników zaległa gdzie po kątach szukając odrobiny chłodu .... Idę pozaglądać tam gdzie chciała byś być a Cię nie ma ;D
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń