środa, 17 sierpnia 2011

Losowanie !!!


Pisałam że ogłoszenie wyników 18.08. Losy przygotowane, sprawdzone, na co mam czekać.

Losowanie już się odbyło!

Nie oszukiwałam!

Zdjęć nie robiłam (nie będę się pogrążać, sami wiecie jakie fatalne zdjęcia robię)

Jako pierwszą wylosowałam

Czarną Lolę

Z jej komentarza jasno nie wynikało, czy reflektuje również na robótki szydełkowe.
Wymieniłysmy listy i ...

nastąpiło drugie losowanie

na drugim losie zapisany był komentarz

Jomo

I z Tobą Jomo muszę porozmawiać. Napisz mi na co szydełkowego masz ochotę.
Zastrzegam, nie zrobię firany do salonu, serwety na stół na 12 osób lub tym podobne;-)))

Bardzo wszystkim dziękuję za udział. Ilość chętnych na zabawę była ogromna. To bardzo cieszy.

I na tym moja rozdawajkę, mimo że przede mną sporo pracy uważam za zakończoną.

I jeszcze jedno, wylosowane Dziewczyny na pewno otrzymają ode mnie przesyłki;-)

-=-=-=-=

Na poczcie Ślubny znalazł taką kartkę pocztową, jedna biedaczka leżała, więc ją przygarnął.




Może nie wszyscy mnie zrozumieli, przyjmuję krytyczne uwagi, nawet mnie cieszą.
To przypadek,że oberwało się temu Anonimowi, bo komentarz był taki zwykły.
Ale dlaczego bez podpisu?
Basia, Kasia, Marysia i tak nie sprawdzę;-)
Nie znoszę Anonimów!

22 komentarze:

  1. Oj jaka szkoda, że nie do mnie los tym razem się uśmiechnął :(
    Basiu wielkie dzięki za zabawę, a dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to zablokuj możliwość komentowania przez anonimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka - muszę się rozejrzeć za taką na naszej poczcie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, zazdroszczę tym Szczęściarom i gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej ten Twój Ślubny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom.A tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja poprosze o wzory do tych serwetek na pocztowce ;) ;) ;) co tam anonimy potraktuj je anonimowo czyli nijak :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę.A za kartką i ja się rozejrzę.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj gratuluję tych wszystkich drewnianych skarbów. Anonimów też nie lubię ale te Anonimy co się podpisują to są zawsze bardzo miłe a te które się nie podpisują to zawsze coś im nie pasuje i ciągle się czepiają i ciągle coś im przeszkadza. Ciekawe dlaczego tak robią? Ja tak sobie myślę że oni się boją podpisać że może ktoś się wypisze z obserwujących jak zobaczy że ten anonim napisał taki nie za fajny komentarz to więc się nie podpisują i wtedy sobie mogą być niezbyt mili. Ale to się daje sprawdzić kto nam te komentarze anonimowe pisze bo każdy ma numer swój i komputer to zapamiętuje i nawet jak ktoś ma zmienny ten numer to i tak wyskakuje że to ten sam bo ma jeszcze numer komputera i nic nie szkodzi że ma inny numer użytkowy bo numery komputera go zdradzają.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne prezenty dostaną Dziewczyny! Zazdroszczę, ale i się cieszę, że trafiają w dobre ręce! Basiu, sprawiłaś wszystkim dużo radości nawet w oczekiwaniu na finał!

    Anonim się bał, że go zakrzyczymy, tak mi się wydaje. Ale jak uwaga jest grzeczna i rzeczowa to przecież można ją napisać z podpisem, przecież nie możemy być kółkiem jedynie słusznych i popierających. :)
    Od bliskich też trzeba wysłuchać czasem coś co nie na rękę. Basia przecież nie ma pretensji o opinię tylko o ten szczegół - podpis.
    Rzeczowa uwaga pozwoli nam nie błądzić np przy wyborze wzoru czy techniki. Nie ma się czego bać!
    Basia akurat jest osobą, która umie na to patrzeć. Serdeczności dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, mało mnie u Ciebie ale i tak Cię kocham!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę a karteczka na prawdę bardzo wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj słoń Trąbalski zapominalski, jak ja to przegapiłam? gratuluję i się wkurzam ;) kartka superowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna ta karteczka z koronką klockową:)
    Dziękuję z miła zabawę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaniemówiłam kochana. Bardzo, bardzo się cieszę!! Maila zaraz naklikam :DDD
    DZIĘKUJĘ!!
    Ależ uśmiech losu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tym, co zdobyły nagrody i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje kobitkom wygranym:):):)

    Kartka ponadczasowa:)Chwalić takiego Ślubnego rzecz jasna!!!

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom!!! i troszkę zazdroszczę...
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje serdeczne zwyciężczyniom. P.S. Pięknie wyszłaś na zdjęciu Alicją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń