niedziela, 14 sierpnia 2011

TUSAL !

Bardzo podoba mi się pomysł zabawy, który Cyber Julka ściągnęła (za zgodą oczywiście)od Sharon



Daty nowiu od sierpnia do grudnia 2011 r.:
- 29 sierpnia,
- 27 września,
- 26 października,
- 25 listopada,
- 24 grudnia.

Wszystko o tej świetnej zabawie można przeczytać u Cyber Julki

Teraz szukam słoiczka, który to zmieści się na mojej niskiej półeczce.

Słoiczek pokażę przy pierwszym TUSALowym wpisie, który nastąpi w dniu pierwszego nowiu po tym wpisie.

Bawimy się do końca roku, a styczniu paczkonosz przyniesie którejś z nas paczkę z upominkami od wszystkich uczestniczek zabawy!

Podobają mi się zabawy, z których w razie jakiś przypadków losowych lub po prostu lenistwa można się po prostu wycofać.
Co nie znaczy,że o tym myślę;-)))

W odpowiedzi na komentarze:
Nie jestem leżąca, chodzę. Staram się jak najwięcej, ale jednak zabieg nie był bardzo błahy a nie minął od niego jeszcze tydzień. Od wtorku będę szukała gabinetu ortopedycznego lub zabiegowego który posiada sprzęt do usuwania zszywek!
W moim szpitalu do scalania skóry nie używa się nici tylko zszywaczy. Świetnie to brzmi, fajnie wygląda, chociaz bardziej niż szwy z nici utrudnia leżenia na ranie.
Jeżeli nie znajdę, będę musiała jechać do Kościerzyny.

Po raz kolejny otrzymałam wyróżnienie, podziękowałam na bieżąco (bo internet do szpitala wpadał od czasu do czasu) ale na blogu o nich jeszcze nie pisałam.


Otrzymałam je od Uli i Iss-oli
Dziewczyny, dziękuję bardzo!!!
Już przekazywałam to wyróżnienie dalej, o sobie piszę wciąż i wciąż, więc chyba wywiązałam się z wszystkich zasad;-)

Niestety nie znalazłam adresu strony skąd ściągnęłam wzór listków.
Wstawiam więc skan nieco sfatygowanego wydruku wg którego ja robię te listki. Są tam też moje zapiski,na szczęście mało widoczne;-) Listki z grubszych nici wychodzą troszkę duże.



Ogonek dodałam tak sama od siebie;-)

Dziękuję za kciuki;-)
Witam nowe Obserwujące, szkoda,że nie na wszystkie blogi mogę trafić;-(

9 komentarzy:

  1. Basiu, miłego słoiczkowania :) Ja też się zapisałam i już niteczki zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę na Twoje irysy - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnego wyróżnienia i życzę miłej zabawy w słoiczkowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w zabawie :) Będziemy słoikować razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że też się z nami bawisz :) Moja butelka już dostała pierwszą niteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zapisałam :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O rzesz ... Nie wiem o co chodzi i cóż to za zabawa , ale pewnie zaraz "pobiegnę" poczytać .
    Te zszywacze ... Brzmią nieco drastycznie , zwłaszcza , że wybraźnię mam nieco zbyt galopującą.Basiu , zdrowia życzę ! Dużo , dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Zabawa się zapowiada super a kciuki trzymam żeby nie bolało. Proszę Pani Basiu a czy to są takie zszywaki jak w zszywaczu do papieru? Ał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, fajna zabawa się zapowiada ... niestety nie haftuję więc z wywiązaniem się byłyby ,,nici,, (tak jak z podziękowaniem i wywiązaniem moim za wyróżnienie ... odkładam ,,na jutro,, ciągle).
    Kamizelka ma świetnie dobrane kolory ... brązy też lubię.
    Schemat listka sobie skopiowałam ... dziękuję.
    A rana niech się dobrze goi ..... ciekawie brzmią te zszywasze.
    Miłego dnia całego:)

    OdpowiedzUsuń