sobota, 20 sierpnia 2011

Zakładki

Zakładki miałam pokazać wczoraj, ale tak bardzo chciałam pochwalić się prezentami...

Zrobiłam je szydełkiem z resztek wełenek.



Z drugiej strony podszyłam kanwę i wyszyłam napis.



Mocno je sprasowałam i zakładki zrobiły się cieniutkie.



Pewnie zrobię jeszcze w innych kolorach;-)

Jeszcze słówko o prezentach, Ślubny przyznał się, że gdyby w miasteczku w którym przebywał był sklep modelarski, to pewnie zakupy dla mnie na jednej gazetce by się skończyły;-)
Jak widać taki święty to on nie jest.

Tak hurtem odpowiem na komentarze.
Embossing to dla mnie jeszcze czarna magia, chociaz u córki troszkę popróbowałam.Ale musiałam bardzo uważać, bo nagrzewałam córce stół.
Przywiozłam sobie napisy i różne pieczątki potraktowane nagrzewnicą.
Tusz do embosingu mam taki "specjalny tusz do embossingu bezbarwny i długoschnący" latarni morskiej.

39 komentarzy:

  1. Basiu, zaglądam tutaj codziennie i widzę zawsze coś nowego. Pracuś jesteś. Zakładki bardzo fajne,myślałam, ze z włóczki to będą grubaśne, a tu okazuje się, że nie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zakładki są rewelacyjne! Piękne i pomysłowe -bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. W zyciu jeszcze nie widzialam dziergane zakladki, baaaaaardzo fajny pomysl, Basiu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: nie ogłaszaj w gazecie, tylko napisz mi, że jedziesz, bo ja się chce poprzytulać do Ciebie.
    Po drugie: w poprzedniej notce - dostałaś tyle prezentów, że mam zawrót głowy.
    A po trzecie: oj masz pomysły kobieto jak "Pomysłowy Dobromir:, te zakładki są prześliczne, takie inne, na początku myślałam, że to takie szydełkowe kredki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy i użyteczny sposób na wykorzystanie resztek - zgrabne ołóweczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakładeczki sa wprost fenomenalne! genialny pomysł i sama go kiedys skopiuję :)w życiu bym nie wpadła na takie wykorzystanie resztek, a jeszcze ta druga strona!

    OdpowiedzUsuń
  7. basiu te zakladki sa fantastyczne chyba podbiore od ciebie pomysl i zrobic cos dla meza bo on zawsze gubi strone gdzie czyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale superowe kredko zakladki:))Tyto masz pomysly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne kredki! Jak dla mnie obie strony mogłyby być takie, jak ta pierwsza - kredkowa! :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie skopiuję, tylko zamówię u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zaszalałaś ,są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  12. o, świetne zakładki!
    bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również podoba się pomysł z tymi zakładkami. Wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, jakie pomysłowe! super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu! One sa super! Aż mnie zatkało!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądaja rewelacyjnie a wydawac by się mogło...ot zwykłe zakałdki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te kredkowe zakładki :) Super pomysł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne te zakładki! nigdy wcześniej nie widziałam takiego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładki są REWELACYJNE, super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny moich skromnych progów.
    Miałam zamiar na razie wpaść i podziękować, a na pozachwycanie się powrócić później.
    No i wpadłam jak przysłowiowa "śliwka w kompot". Bo u Ciebie się tak nie da.Jak już zaczęłam się rozglądać i zachwycać poszczególnymi pracami to szkoda mówić ile czasu mi to zajęło.A ile jeszcze zostało do oglądania.Na pewno będę sobie dozowała tą przyjemność przy kolejnych powrotach:))))). Na razie korzystając z dobrej pogody zabieram się na rower.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A oczywiście że te zakładki ołówkowe są genialne:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zakładki...nawet takich jeszcze nie widziałam!Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super-w sam raz na zbliżający się początek roku szkolnego(niestety):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kredki są rewelacyjne! Bardzo się mi podobają!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne te zakładki :) i wogóle kocham zakładki i kocham czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Basia, wymiatasz! Są genialne! :D
    Już pomijam fakt, że ja i szydełko nie lubimy się za bardzo i nigdy by nam wspólnie coś takiego nie wyszło... Po prostu sam pomysł jest super, gratuluję!
    Zrób jakieś candy z nimi, co? Mam na taką czerwoną kredkę niesamowitą ochotę... ;)
    Pozdrowionka,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakładki są super :) Ale ja Ci tego ślubnego zazdroszczę, bo mój pewnie by w ogóle nie wpadł na to, że można mi taki prezent przywieźć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakładki są fantastyczne i bardzo oryginalne. Super pomysł!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu. Miło mi.Pozdrawiam bardzo słonecznie*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł i wykonanie - super zakładki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, zakładki świetne! W sam raz dla dzieci na rozpoczęcie roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe są te zakładki, a ja w imieniu chorej Zuzi bardzo za nie dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapachniało nowym rokiem szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zakładki i piękny gest.
    Pozdrawiam.
    Szpieg Scrap.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam i zakładki, i zapał do tak wielu prac. Przyjemnie tu bywać, choć potem wstyd, że mam żółwiorączki. Może się poprawię?
    Zygfryd

    OdpowiedzUsuń