piątek, 8 grudnia 2017

Podaj dalej.

Wysłałam do Grażyny i do Doroty prezenty, które zrobiłam w zabawie "Podaj dalej".
Grażyna bierze udział w zabawie chyba po raz pierwszy, Dorota jest ciągłym uczestnikiem tej zabawy.
Co wysłałam mogę już  pokazać , bo paczuszki dotarły pod odpowiednie adresy.
Zaglądajcie do dziewczyn, bo teraz one powinny ogłosić zabawę u siebie.
Wg zasad zabawy każda z nich powinna zrobić prezent dla dwóch osób .

Ja wysłałam każdej łapacz snów, wianuszek świąteczny i bransoletkę. Zamiast słodyczy dorzuciłam książkę "Słodkie prezenty"
Zrobiłam różne prezenty, by chociaż jeden się spodobał. Resztą można obdarować przyjaciół lub sąsiadki ;-)

To moje pierwsze łapacze snów. Jeżeli jako łapacze nie sprawdzą się można zdjąć wstążki i piórka i zawiesić jako zwykłe zawieszki np. w oknie


Wianuszki , to mniejsze siostry tego dużego już przeze mnie pokazanego tutaj klikaj

 Mnie bardzo podoba się ze świeczką w środku jako stroik na stole. Zrobiłam je z zawieszkami można więc je również  powiesić. na ścianie, na choince (ale kto teraz ma taką dużą choinkę w domu)

Ogłaszając zabawę obiecałam bransoletki. Oczywiście też je  dołożyłam . Jak wyglądają można obejrzeć tu klikaj. Te zrobiłam z ciemniejszych koralików, zrobienie zdjęć nie było łatwe ;-)


Zamiast herbatek i słodkości dołożyłam do każdej z paczuszek książkę. Przepisy i sposób zapakowania ich są świetne !
Jeszcze tylko po karteczce z życzeniami, bo święta już blisko i to już wszystko co włożyłam do paczuszek.

Teraz widać co robiłam, gdy na blogu robótek było jak na lekarstwo ;-)
W ciągu ostatniego roku dwa razy wysyłałam prezenty w zabawie "Podaj dalej", jak dla mnie to dużo. Zrobienie czterech prezentów zajęło sporo czasu, co nie znaczy,że nie sprawiło mi ich wykonanie przyjemności. Mam spore zaległości w zabawach karteczkowych, zwłaszcza u Ani i Inki i karteczkami właśnie się teraz zajmę ;-)

19 komentarzy:

  1. Cudne łapacze! Uwielbiam takie dziergadełka.
    P.S. Ja Basiu mam dużą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, Basiu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu same śliczności przygotowałaś:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko Dorocie i Grażynie się spodobały.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ochhh i Achhh, jakie cuda, zwłaszcza te łapacze, gdybym wiedziała, akuratnie taki i potrzebny, bardzo, bardzo, a nie bardzo mam czas i ochotę się za niego zabrać, cóż, trzeba będzie coś wymyślić ...
    Bardzo się postarałaś i dobrze przemyślałaś, wielkie brawa dla Ciebie i gratulacje dla obdarowanych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne upominki przygotowałaś, ten łapacz snów jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne niespodzianki, z pewnością coś przypadnie do gustu, bo serce w nie włożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łapacz mnie zauroczył! Wspaniałe wykonanie!A ksiażki muszą być bardzo inspirujące:) Wszystkie prezenty z pewnością wzbudziły radość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne upominki, takie od serca. Zwróciłam uwagę na świąteczną odsłonę bloga. Super!!!
    Prace z poprzednich wpisów tez widziałam i bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń