wtorek, 5 grudnia 2017

Przepis na kartkę!

Przedstawiam wam karteczkę z czerwca!!!

Kartka jako główne danie? 
Byłam ciekawa co Inka wymyśli, ale tego się nie spodziewałam.
"Oto przepis na czerwiec:
3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)"
cytat z Inki
Rogaty tym razem ustroił się w kwiatki ;-)

https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/06/przepis-na-kartke-wyzwanie-czerwcowe.html
klikaj w rogatego
No cóż to letni rogaty !



Ten post zaczęłam pisać zaraz po podaniu  przez Inkę przepisu, w czerwcu. Tylko kartkę zapomniałam zrobić.
Dobrze, że Inka otworzyła żabki.

2 komentarze:

  1. Co ja widzę? Nie tylko ja nadrabiam zaległości ;)
    Jesteś dzielna! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u Inki miałam zaległą tylko jedną, za to u Ani aż 12 ;-)
      pozdrawiam Aniele

      Usuń