sobota, 16 grudnia 2017

Co porabiam ?

Dlaczego tak dawno nic nie pisałam?
Powód jest bardzo prozaiczny, brak czasu.
13 - środa - wypad do Ustki na spotkanie UUTW . Koleżanki przygotowały w związku z  rokiem  Wyspiańskiego "Czytanie  Wesela"
14 - czwartek - spotkanie opłatkowe członków UUTW w Ustce
15 - piątek - rano , coroczne spotkanie emerytów i rencistów,koleżanek i kolegów z mojej pracy. Po południu robienie karteczek z dziećmi . Większość dzieci to   były  kilkuletnie maluchy, ich prace to żywioł. Troszkę się do tego spotkania przygotowałam, miałam nawet żelazko i serwetki. Spodziewałam się troszkę starszych uczestników zabawy. Jednak już teraz piszę się na następne spotkanie z nimi.
16 - sobota - filcowanie choinek i dzwonków na warsztacie zorganizowanym przez Metodis - Centrum Szkoleń i Rozwoju Umiejętności. Spędzam tam od czasu do czasu  przyjemne chwile, godziny raczej ;-)


 Moja niedofilcowana jeszcze choinka to ta z tyłu z czerwonymi bombeczkami.Już jestem z niej dumna ;-)

Mój dzwonek na dzwonka jeszcze nie wygląda. Jest dwa razy taki duży jak dzwonki pozostałych uczestniczek warsztatu. Zmęczenie materiału tzn moich rąk nie pozwoliło na kontynuowanie pod koniec warsztatu pracy nad nim. 

Uwielbiam takie spotkania !!!

Jutro - niedziela -jadę do Swołowa na ostatnie w tym roku spotkanie !!!

Chyba jestem mistrzynią we wrzucaniu zdjęć niedokończonych prac.
Ja te prace dokończę jeszcze przed świętami ;-)

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe spotkania, widać, że się nie nudzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się dzieje u Ciebie Basiu:) same przyjemności:)))
    Choinek takich jeszcze nie widziałam - są świetne!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona Więznowska jest mistrzynią w filcowaniu i doskonałą trenerką .Poza tym nas lubi i przyjeżdża na warsztat chociaż zapisały się tylko cztery osoby ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Typowa emerytka ;)
    Moje studentki też takie zajęte :)
    Choineczki są rewelacyjne! Tak sobie myślę, że może w przyszłym roku pofilcujemy na UTW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że doba taka krótka ;-)
      Filcowałyśmy z dziećmi na spotkaniach w bibliotece.Chciałyśmy na rękodziele ale koleżanki studentki dosyć długo się zastanawiają;-)

      Usuń
  4. Napięty harmonogram Basiu, ale widać, że w ten sposób się spełniasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadchodzący tydzień mam niestety bez zajęć rękodzielniczych, będę musiała coś przygotować na święta ;-)

      Usuń
  5. Basiu jesteś niesamowita !!! Czerpiesz z życie pełnymi garściami i życze oby było tak najdłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu ale Ty jesteś zajęta i świetnie spędzasz czas!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę to męczące, ale ja to lubię.
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Iwona dużo umie i umie swoją wiedzę przekazać innym :-)

      Usuń
  8. Swietne choineczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu podziwiam Cię za te wszystkie zajęcia:)
    a choinka już zapowiada sie świetnie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz Basiu ciekawy ten czas przedświąteczny. Choineczka śliczna się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz napiety grafik Basiu:) a filcusie sliczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich ludzi pełnych energii i pomysłów to ja lubię najbardziej!!! Pozdrawiam przedświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. .... Ach... ja takich prac (niedokończonych) mam całe mnóstwo :):):) Tylko ja ich nie pokazuję, bo to mój wyrzut sumienia.
    Bardzo intensywnie Spędzasz czas przedświąteczny, tylko pozazdrościć, choć domyślam się, że to może być nieco męczące... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazanie takiej pracy to dla mnie doping by ją dokończyć ;-) Ilość niedokończonych prac się zmniejsza .
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Dużo i pięknie się u Ciebie dzieje :

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace :) Widzę, że się nie nudzisz :) A praca z dziećmi musi być bardzo ciekawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu- zawieszki doszły!!! Sa po prostu przepiękne!!! dziękuję z całego serducha!!!!Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych ,spokojnych Świąt Bożego Narodzenia...

    OdpowiedzUsuń