czwartek, 7 grudnia 2017

Grudniowe kartki i zaległe lipcowe

W tym wpisie pokażę więcej karteczek.
Najpierw grudniowe
Wytyczne do zabawy podała nam Natalia pokazująca swoje prace na blogu Zaczarowany papier


1. Boże Narodzenie - prezenty pod choinką


2. Okolicznościowa - zima w ramce, lub za oknem
I tutaj też powstały dwie kartki.Dostałam kilka hafcików od mojej przyjaciółki Danusi i zrobiłam karteczki dla sponsorów UUTW. Pokażę tylko jedną, bo druga nie na to wyzwanie ;-)



3 a. Wielkanoc - kurczak w koszyku lub zamiennie

3b. Boże Narodzenie - dzwonki


Zrobiłam dwie kartki, haft znaleziony w pudle. Były dwa takie same. Koronka ( wykrojnik ) taka sama, tylko w innych kolorach i powstały dwie różne karteczki.


Grudniowe kartki zrobiłam już przed 6 grudnia.

Teraz jeszcze muszę zrobić zaległe kartki, tutaj pokażę te z lipca

W lipcu zaś Ania  zaprosiła do współpracy Iwonę.


Tematy kartek:
bożonarodzeniowa z cukrową laseczką
Laseczka w mojej kartce jest bardzo delikatna, widać ją w tle. Jest tam ich więcej ;-)



Okolicznościowa, pod hasłem lato

 za dużo mam już kartek z napisem "sto lat". Na tej kartce napis pojawi się lub nie gdy kartka będzie potrzebna ;-)

 ślubna, rocznicowa z dwoma sercami



15 komentarzy:

  1. Basiu wszystkie są świetne, ale te haftowane są naj:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynałam od haftowanych i wciąż mnie pociągają ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Basiu piękne kartki zrobiłaś. Cieszę się, że nadrabiasz zaległości. Super sa kartki z haftem , moje ulubione , ale bardzo podoba mi się tez ostatnia kartka ślubna.
    Przypominam o żabce bo zapomniałaś ją podkarmić :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nakarmiłam żabola, dziękuję za przypomnienie.
      Ta ślubna to kartka z lata ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie jest otrzymywać życzenia wypisane na ręcznie robionych kartkach. One są takie ładne 🌲🎄🌝

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki pięknie przygotowałaś:)Super, że udało się nadrobić zaległości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jednak to nie wszystkie zaległości.
      Reszta się robi.

      Usuń
  6. Wszystkie karteczki sliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak widzę nie tylko ja mam kumulację! :)))
    ale fajnie, że się dobrze bawimy i takie fajne cuda nam przy okazji wychodzą.
    ja nieustająco jestem w podziwie dla tych krzyżykowych... eh! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grudniowe super, hafty śliczne. A te zaległe lipcowe też piękne. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne!!
    Pozdrawiam serdecznie :) życząc Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń