środa, 6 grudnia 2017

Wymianka na Rogatym blogu

Moją parą wymiankową została moja imienniczka - Basia z bloga Moje basienkowo.

Od Basi otrzymałam śliczną torebkę pełną prezentów.






Z okazji imienin dostałam od Basi śliczną karteczkę


i bransoletkę


Ja wysłałam do Basi ozdobioną torebkę na prezenty.

W niej była oczywiście karteczka



i prezencik, taki malutki drobiazg, kilka śnieżynek  i motylek. Nie wszystkie śnieżynki "załapały" się na zdjęcie



Wśród nich były i dwie większe, oto jedna z nich


Ostatnio nie wysyłam herbatek, słodyczy.  Zdobyłam , czyt zakupiłam, książkę "Smaczne prezenty".

Mam nadzieję, że taki "słodki " prezent przypadnie Basi do gustu.

Oczywiście do prezencików należących do wymianki dołożyłam drobiazg imieninowy.
Jest to bransoletka, taka sama jaką dostały Dziewczyny w zabawie "podaj dalej".
Wysłałyśmy do siebie taki sam prezent imieninowy, bransoletkę ;-)
I słoneczna, na przekór zimie karteczka, tę już kiedyś pokazałam .
Teraz mocno się zastanawiam, czy wpisałam do karteczki życzenia imieninowe ;-)


Mam nadzieję, że Basia jest zadowolona z wymianki .

16 komentarzy:

  1. Dobrze że pokazałaś wszystkie prezenty, przyjemnie jest oglądać zawartość świątecznej torby. Fajnie trafiłyście na siebie -
    imienniczki. Super pomysły miałyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymianki fajna rzecz, ja jestem bardzo z niej zadowolona.

      Usuń
  2. cudne prezenty - ja jeszcze nóżkami przebieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie torby śliczne. I fajne prezenty.
    Z tymi bransoletkAmi, to chyba umówiłyście się telepatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wymianki. Jednak nie często w nich uczestniczę, bo boję się,że nie trafię w gust tej drugiej osoby.

      Usuń
  5. Basiu, wymianka bardzo fajna i udana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka!

    Pozdrawiam
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy! same skarby pochowałyście i jeszcze tak się zgrać, kartki nie tylko świąteczne, bransoletki, no aż mi się buzia uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezent dostawać to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń