sobota, 30 grudnia 2017

Czerwcowe zaległe.

Do zrobienia ostatniej kartki z cyklu zaległe zabieram się już od pół roku. Chyba jeszcze nigdy tak nie było, że temat wyzwania zupełnie mi nie podpasował.
Chodzi o karteczkę  " okolicznościowa z gazetą i drukiem".
Tak więc koniec końców dzień przed Sylwestrem usiadłam do zrobienia karteczki ;-)

W czerwcu u Ani  miały powstać kartki wg wytycznych Ewy Jurewicz.


Tematy kartek:
 wielkanocna ze ścinków


 bożonarodzeniowa z aniołkiem




okolicznościowa z gazetą, drukiem



I trzy karteczki razem


10 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja karteczek :)
    Czasem projekt rozciąga się w czasie, ale najważniejsze, że w końcu jest gotowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Basiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego 2018 Roku :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu cieszę się że jednak zmierzyłaś się z tematem i dzięki temu powstały cudowne kartki, zwłaszcza ta gazetowa róża mnie zauroczyła, jest śliczna .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, co ja się tych gazetowych kwiatków nazwijałam, aż w końcu... Ta właśnie podoba mi się najbardziej. Dziękuję za zorganizowanie zabawy. Dzięki Tobie miałam w tym roku tyle karteczek, że skorzystała na tym szwagierka, dostała 20 !
      Dużo radości w nowym roku !

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Serwetkę z takim ślicznym aniołkiem dostałam od jednej z blogujących babeczek.

      Usuń