środa, 24 września 2014

Wspólne czytanie i dzierganie !

Następna środa a ja w polu i z czytaniem i z dzierganiem.
W ciągu tygodnia uszyłam kilka kosmetyczek , ponaprawiałam troszkę odzieży ( wymiana zamków w kurtkach, podszywanie poszarganych nogawek ulubionych spodni , szycie kuchennych ściereczek) i prułam bieżnik. Sprułam go do końca. Przed rozpoczęciem pracy spytałam o długość komody, a o szerokości zapomniałam. Bieżnik okazał się być za szeroki.
Dokończyłam też pistacjową serwetę z kordu, jeżeli pamiętacie, to już druga taka sama :-)
Tak dla przypomnienia dwa zdjęcia , jeszcze przed praniem.

 Troszkę inaczej wykończyłam brzeg serwety (zgodnie z zamówieniem )

Zmniejszyłam też ilość listków w rozecie rozpoczynającej szydełkowanie i ta serweta ładniej się układa na stole. Mój stół okrągły jest od kilku dni zajęty przez Ślubnego. Rozłożył się na nim z  modelami do wykończenia.
Bywam na fb i dzięki mojej (niezbyt dużej muszę się przyznać) aktywności ostałam od Iwony Eriksonn właścicielki Drutoterapii  wzór na chustę. Szybciutko wydrukowałam , dopasowałam moteczki (właściwie to jeszcze nie wiem które wybrać ) i mam zamiar jeszcze tej jesieni ją ponosić.



Będzie trudno, bo wydrukowałam również wzór na firanę do córki kuchni. Właściwie to zazdrostka, która będzie doszyta do materiałowej góry, ale to już nie mój problem,  ja mam tylko dziergać :-)
Kupiłam dzisiaj szydełko , bo moje dostały nóg i gdzieś  wywędrowały :-) Mogę zaczynać !


Czytam dalej  "Zaklinacza słów " Shirin Kader.

To już mój 11- ty wpis dotyczący "Wspólnego dziergania i czytania", które zorganizowała Makneta !

22 komentarze:

  1. Jak czytam to już jestem zmęczona- masz niespożyte siły! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz duzo planow... I jakich ambitnych ;) U mnie wplanach tze bieznik, ale to za czas jakis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć pracowitości i planów. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ile projektów naraz! Podziwiam pracowitość.
    Znikające szydełka to prawdziwa plaga, ponoć kanapy je połykają. Ja mam teorię, że to pająki pożyczają sobie narzędzia do dziergania sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszeczkę "naprodukowałaś" różności i poplanowałaś kolejne cuda... W serwecie się zakochałam ( i w kolorze i we wzorze :) )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ u ciebie pracowicie. Chociaż poprawek czy prucia to ja nie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się u Ciebie dzieje :) Ja uwielbiam szydełkowe zazdroski, wzorek bardzo fajny. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś tytanem pracy:) Szczerze podziwiam. Gratuluję wygranego wzoru i pewnie niedługo będziemy mogły podziwiać gotową chustę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serweta na stół mnie powala! I wzór i wielkość... trzeba mieć sporo samozaparcia, żeby takie cudo skończyć ;) Gratulacje z powodu wygranego wzoru ;) Jeśli miałabym wybierać motek, wybrałabym ten w szarościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pracowita kobietka z ciebie. Czekam na zdjecia już gotowej chusty i firanki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna serweta ;-)
    A ją się zastanawiam jaką włóczkę wybrać do chusty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony obrus jest piękny i muszę powiedzieć, że takie zakończenie bardziej mi się podoba.
    Gratuluję wygranego wzoru na chustę :-)
    Śliczny wzór na firaneczkę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweta cudna!!! A firanka też będzie ładniutka. Uwielbiam szydełkowe prace! Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna zabawa, przyjemne z pożytecznym:) piękna serweta pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jestem tu pierwszy raz i wiesz co?
    Od razu mi się tu spodobało :)

    Pozdrawiam Toivoa. :)
    uusi-alku-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. urwanie głowy widzę, serweta wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny bieżnik a te róże cudowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale tu u Ciebie się dzieje! Tyle rzeczy na raz.. No w sumie ja też mam podobnie :) ale wiem jak to jest robić tysiąc rzeczy na raz ;)
    Najważniejsze że podążasz do przodu. Powodzenia z dzierganiem firany i chusty zapowiada sięciekawie. A serweta piękna!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo czasu na te wszystkie dzierganki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I chusta zapowiada się bajecznie i ten wzór na zazdrostkę jest prześliczny! Też miałabym problem czym zająć się najpierw :).

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piekna zazdrostka się szykuje:)))))))))

    OdpowiedzUsuń