niedziela, 21 września 2014

Druga kosmetyczka z zamków.

Moja maszyna dzisiaj zastrajkowała.
Właściwie szyje , ale zamiast do przodu szyje tylko do tyłu. I to tak sama z siebie, nic nie muszę naciskać.
Muszę dać ją do naprawy , a nie wiem gdzie. Warsztatów sporo , a ja nie znam żadnego .

Przygotowałam sobie zamki do uszycia trzech kosmetyczek. Taki mały hurcik na prezenty .

 Niestety uszyłam tylko jedną , czarną .

Zrobiłam jej zdjęcia z moją intensywnie używaną czarno- czerwoną .



Miałam mieć dzisiaj dzień szycia z zamków i wszywania zamków.Nie lubiane przeze mnie wszywanie zamków do kurtki muszę odłożyć na później.

Znowu zauważyłam,że następna osoba mnie podgląda, witam !

15 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyczki :)
    A maszyna Ci się zacięła na funkcji cofania. Pierdyknij kilka razy w klawisz cofania i powinna się odblokować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boli mnie ręka, a maszyna działa! Klawisz mam delikatny, bałam się że go ułamię więc obstukałam maszynę ze wszystkich stron!

      Usuń
    2. Nie na darmo się mawia: nic na siłę, wszystko młotkiem (gumowym) ;-))

      Usuń
  2. Fajne i pomysłowe te kosmetyczki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe te kosmetyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądają takie zamkowe kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda.

    ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥_(.•´♥...ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. DNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tego typu dzieło,pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. te kosmetyczki sa rewelacyjne po prostu

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszywanie zamków to zmora, też nie lubię. Ale Zszywanie zamków to chyba już przyjemne. I jak Ci to pięknie wychodzi, naprawdę świetne owe kosmetyczki!
    A to złośliwa sztuka z Twojej maszyny:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i piękne kosmetyczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń