piątek, 12 września 2014

Rozdaję gazetki !!!

Pisałam wczoraj, że mam do rozdania  gazetki.
Piszcie jeżeli  chcecie je  przygarnąć. Dostałam je od koleżanki, której żal się ich zrobiło.
Leżały takie nie wykorzystane ;-)

Mam  prośbę, nie jest ona związana z gazetkami , tak mi się przypomniało .
Może macie jakieś wzory " pszczółkowe ". Mój brat ma pasiekę i pytał mnie o makatki , serwetki, pszczółki. 
Pytanie brata to jak prośba,  kiedyś coś mu zrobię .

"Wykroje i wzory"   - są Eli 


najstarszy numer
mam jeszcze ;
 grudzień 1981
styczeń,luty, marzec,kwiecień, maj, lipiec,grudzień 1984
luty, marzec, maj,lipiec 1985
listopad, grudzień 1987
wrzesień, listopad 1988
styczeń, marzec, kwiecień,maj,czerwiec, wrzesień,listopad, grudzień 1989

"Sandra"

Oprócz numeru z męskimi swetrami  ( skarpetkami ) mam
zeszyty 12/92, 1/94, 1/98 i 2/98

"Sabrina"



Dla małych dam i jeszcze nr 12/92, 10/92, 8/92, 4/93, 3/93

"Mała Diana " jedzie do Nitkowego Świata

Numery 1/98, 4/97, 3/93, 7/92, 10/92, 11/92, 12/92 i wydanie specjalne swetry męskie 24/92



" Swetry " są dla Dendrobium 

Tylko trzy numery 1/97, 3/97 i 3/98


To co na czerwono, tego już nie ma !

20 komentarzy:

  1. Basiu jesli mogę te wykroje i wzory. uwielbiam stare dobre wydania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, Wykroje i wzory są twoje!

      Usuń
    2. Basiu dziękuję.
      Dziewczyny obiecuję, że jeśli sobie powybieram z gazetek co mnie interesuje, to potem znów gazetki wystawię u siebie. Nie mogę pozwolić, aby inne babeczki były smutne. Zgadzacie się?

      Usuń
    3. Ja tak:) będę zainteresowana, bo bardzo lubiłam tą broszurkę, a niestety podczas przeprowadzki gdzieś mi zniknęły:)

      Usuń
  2. "Mała Diana " , bardzo lubię to czasopismo ;-)) chętnie przygarnę ;-)) w starszych wydaniach są zawsze perełki ;-)) no i ten zapach papieru... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jeszcze aktualne to poproszę: Sabrinę Dla małych dam, Swetry i 1-2 numery Wykrojów i Wzorów -może coś dla dzieci by się akurat znalazło? Pszczółek poszukam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrina dla małych dam i Swetry są Twoje.
      Wykroje i wzory jako pierwsza zaklepała Ela.

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję! Pszczółek nadal szukam

      Usuń
  4. ja mam maskotki pszczolki i male figurki, makatki biedronki, ale chyba mozna by je przemianowac na pszczolki. Wszystko po niemeicku, moze byc? Czy moglabym wziac "Wykroje i wzory?" Mam sentyment do tego tytulu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Wykroje i wzory zaklepała Ela.
      Gdybyś coś mogła mi zeskanować, jakiś ładny wzór, może sobie poradzę.

      Usuń
  5. Witam:) To może ja sie załapię na Sandrę? dla małych dam też mogłoby być, ale raczej wzory jednokolorowe szukam:) miłego dnia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, Sandra dla ciebie, małe damy już zajęte ;-)
      Czy sweterek będzie wielo, czy jedno kolorowy , to juz chyba zależy od nas .

      Usuń
    2. Basiu chodziło mi o wzory jednokolorowe- warkoczyki i takie tam:) nie wiem czy sie załapałam na Sandrę, a niestety nie mogę znaleźć @ chyba muszę kupić okulary:) mój mail to reanja1@gmail.com.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    3. i jeszcze jedno- pszczółek nie znalazłam, ale jeszcze jutro sprawdzę u mamy:)

      Usuń
  6. Poszukam tych pszczółek, ale powiedz to mają być "dorosłe" wzory, bardziej realistyczne, co za tym idzie większe? A nie takie jakieś dziecinne pszczółki Maje - dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeniem byłyby wzory na makatki. Może robione prostym łańcuszkiem. Mają być w 'laboratorium pszczelarskim ", wydaje mi się,że takie byłyby najbardziej odpowiednie. Myślałam też o szydełkowej małej pszczółce, breloczek.... ale mam marzenia ;-)

      Usuń
  7. __________/ / / / / / / / / / / /
    _________/ / / / / / / / / / / /
    _______/ / / / / / / / / / / /
    _____/ / / / / / / / / / / /
    ____________█
    ______▄▄███████▄
    ___▄▄████████████▄
    __▄████████████████▄
    _▄███████████████████
    _____________█▌
    ______________█
    ___█|████____█
    _████/███___█
    _███░█████__█
    _|█░▄▄░▄▄_░█ █_░
    |█░◒░░◒░░█___-░░
    |██░░●░░░/██_ ░░
    _██░▀▀░/██| ___░░
    __███░/██ _______)░░)
    __███_░░░░▒▒▓▓▓▓ ░░/
    ___███░░░▒▓▓▓▓▓▓░/
    __/▒/▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓
    |▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓/
    __▒/▒▓▓▓▓▓/
    ___▒▒▓▓▓▓▓| /
    ______▒▒▒▒▒▒▒
    _____█████████
    ____ █████████
    ___ ██████████___████
    ___ ██████████___███
    __ ██████_████____▒▒
    __ █████____███___██
    __ ████_______█████
    ___ ███_________ ████
    ___ ███ Dzień jest szary
    ___ ███ i ponury.
    ___ ███ Zamiast słońca
    ____▒▒▒ Smutne chmury.
    __█████ Mimo wszystko życzę
    ————- udanego dzioneczka:)
    MIŁEGO WEEKENDU.

    OdpowiedzUsuń