minął dzień

Minął dzień

piątek, 12 września 2014

Rozdaję gazetki !!!

Pisałam wczoraj, że mam do rozdania  gazetki.
Piszcie jeżeli  chcecie je  przygarnąć. Dostałam je od koleżanki, której żal się ich zrobiło.
Leżały takie nie wykorzystane ;-)

Mam  prośbę, nie jest ona związana z gazetkami , tak mi się przypomniało .
Może macie jakieś wzory " pszczółkowe ". Mój brat ma pasiekę i pytał mnie o makatki , serwetki, pszczółki. 
Pytanie brata to jak prośba,  kiedyś coś mu zrobię .

"Wykroje i wzory"   - są Eli 


najstarszy numer
mam jeszcze ;
 grudzień 1981
styczeń,luty, marzec,kwiecień, maj, lipiec,grudzień 1984
luty, marzec, maj,lipiec 1985
listopad, grudzień 1987
wrzesień, listopad 1988
styczeń, marzec, kwiecień,maj,czerwiec, wrzesień,listopad, grudzień 1989

"Sandra"

Oprócz numeru z męskimi swetrami  ( skarpetkami ) mam
zeszyty 12/92, 1/94, 1/98 i 2/98

"Sabrina"



Dla małych dam i jeszcze nr 12/92, 10/92, 8/92, 4/93, 3/93

"Mała Diana " jedzie do Nitkowego Świata

Numery 1/98, 4/97, 3/93, 7/92, 10/92, 11/92, 12/92 i wydanie specjalne swetry męskie 24/92



" Swetry " są dla Dendrobium 

Tylko trzy numery 1/97, 3/97 i 3/98


To co na czerwono, tego już nie ma !

20 komentarzy:

  1. Basiu jesli mogę te wykroje i wzory. uwielbiam stare dobre wydania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, Wykroje i wzory są twoje!

      Usuń
    2. Basiu dziękuję.
      Dziewczyny obiecuję, że jeśli sobie powybieram z gazetek co mnie interesuje, to potem znów gazetki wystawię u siebie. Nie mogę pozwolić, aby inne babeczki były smutne. Zgadzacie się?

      Usuń
    3. Ja tak:) będę zainteresowana, bo bardzo lubiłam tą broszurkę, a niestety podczas przeprowadzki gdzieś mi zniknęły:)

      Usuń
  2. "Mała Diana " , bardzo lubię to czasopismo ;-)) chętnie przygarnę ;-)) w starszych wydaniach są zawsze perełki ;-)) no i ten zapach papieru... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jeszcze aktualne to poproszę: Sabrinę Dla małych dam, Swetry i 1-2 numery Wykrojów i Wzorów -może coś dla dzieci by się akurat znalazło? Pszczółek poszukam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrina dla małych dam i Swetry są Twoje.
      Wykroje i wzory jako pierwsza zaklepała Ela.

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję! Pszczółek nadal szukam

      Usuń
  4. ja mam maskotki pszczolki i male figurki, makatki biedronki, ale chyba mozna by je przemianowac na pszczolki. Wszystko po niemeicku, moze byc? Czy moglabym wziac "Wykroje i wzory?" Mam sentyment do tego tytulu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Wykroje i wzory zaklepała Ela.
      Gdybyś coś mogła mi zeskanować, jakiś ładny wzór, może sobie poradzę.

      Usuń
  5. Witam:) To może ja sie załapię na Sandrę? dla małych dam też mogłoby być, ale raczej wzory jednokolorowe szukam:) miłego dnia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, Sandra dla ciebie, małe damy już zajęte ;-)
      Czy sweterek będzie wielo, czy jedno kolorowy , to juz chyba zależy od nas .

      Usuń
    2. Basiu chodziło mi o wzory jednokolorowe- warkoczyki i takie tam:) nie wiem czy sie załapałam na Sandrę, a niestety nie mogę znaleźć @ chyba muszę kupić okulary:) mój mail to reanja1@gmail.com.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    3. i jeszcze jedno- pszczółek nie znalazłam, ale jeszcze jutro sprawdzę u mamy:)

      Usuń
  6. Poszukam tych pszczółek, ale powiedz to mają być "dorosłe" wzory, bardziej realistyczne, co za tym idzie większe? A nie takie jakieś dziecinne pszczółki Maje - dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeniem byłyby wzory na makatki. Może robione prostym łańcuszkiem. Mają być w 'laboratorium pszczelarskim ", wydaje mi się,że takie byłyby najbardziej odpowiednie. Myślałam też o szydełkowej małej pszczółce, breloczek.... ale mam marzenia ;-)

      Usuń
  7. __________/ / / / / / / / / / / /
    _________/ / / / / / / / / / / /
    _______/ / / / / / / / / / / /
    _____/ / / / / / / / / / / /
    ____________█
    ______▄▄███████▄
    ___▄▄████████████▄
    __▄████████████████▄
    _▄███████████████████
    _____________█▌
    ______________█
    ___█|████____█
    _████/███___█
    _███░█████__█
    _|█░▄▄░▄▄_░█ █_░
    |█░◒░░◒░░█___-░░
    |██░░●░░░/██_ ░░
    _██░▀▀░/██| ___░░
    __███░/██ _______)░░)
    __███_░░░░▒▒▓▓▓▓ ░░/
    ___███░░░▒▓▓▓▓▓▓░/
    __/▒/▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓
    |▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓/
    __▒/▒▓▓▓▓▓/
    ___▒▒▓▓▓▓▓| /
    ______▒▒▒▒▒▒▒
    _____█████████
    ____ █████████
    ___ ██████████___████
    ___ ██████████___███
    __ ██████_████____▒▒
    __ █████____███___██
    __ ████_______█████
    ___ ███_________ ████
    ___ ███ Dzień jest szary
    ___ ███ i ponury.
    ___ ███ Zamiast słońca
    ____▒▒▒ Smutne chmury.
    __█████ Mimo wszystko życzę
    ————- udanego dzioneczka:)
    MIŁEGO WEEKENDU.

    OdpowiedzUsuń