czwartek, 11 września 2014

Śliczne woreczki do pieczywa !

Niestety te woreczki nie są moje.  Zobaczyłam je u bratowej  i po sfotografowaniu pokazuję je .


  Na worki naszyty jest piękny haft


kłosy i drzewko z oliwkami


Góra woreczków też wykończona jest haftem.

Woreczki są używane bardzo intensywnie. Świadczy o tym  chociażby ta nitka , której w czasie robienia zdjęć nie zauważyłam.

Z wyjazdu przywiozłam sporo starszych gazetek . Dostałam od koleżanki, by przekazać je " bardziej potrzebującym ". Mam "Swetry", "Dianę", "Sabrinę", " Sandrę" "Wykroje i wzory", gazet jest dużo !
Postaram się  chociaż kilka zeskanować ( wszystkich się nie da )  i pokazać !

14 komentarzy:

  1. faktycznie przepiękne;) nigdy bym nie pomyślała, żeby pieczywo przechowywać w woreczkach...super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne . W takim woreczku pieczywo ma sie zdecydowanie lepiej niż w foliowym worku .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne woreczki! Gazetki - masz super skarby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te woreczki:) ciekawy pomysł, a hafcik dodaje ludowego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają podziwiam takie prace miłego piątku,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze woreczki i czemu nie wpadałam na taki pomysł zamiast trzymać świeżo upieczony chlebek w ściereczce?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki są przepiękne. Takie dodatki dodają uroku mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń