poniedziałek, 28 maja 2012

Wakacje, ja już mam wakacje ;-0

Skończyły się zajęcia na UUTW.
Ślubny jeszcze pracuje, ale weekendy będziemy już spędzać na wyjazdach .
 Jutro jedziemy do Ełku. Daleko, prawie 480 km. Ale co tam dwoje kierowców,damy radę. Wyjazd skoro świt, by Trójmiasto przejechać przed rannymi korkami, a potem już tylko sama przyjemność.
Jeszcze w Ełku nie byłam, a Ślubny twierdzi, że  jest tam ślicznie ;-0
Wracamy w poniedziałek.
Robótki ? Oczywiście biorę ze sobą.
Agnieszka ,KasiaN i Fredka dołączyły do grona moich obserwatorów, witajcie Dziewczyny;-)

-=-=-=-=-=

 Wróciłam po wyjeździe na weekend i okazało sie,ze w piątek rano nie opublikował sie ten wpis. Widocznie coś źle zrobiłam;-)
Odpoczywam po jeździe samochodem . Wczoraj  po południu sama zrobiłam trasę z Ełku do Słupska. już dawno nie jechałam tak długo z maleńkimi tylko przerwami na kawę i  kanapkę na stacjach benzynowych.

 W Ełku jest bardzo ładnie, ale większość czasu spędziłam nad jeziorem oglądając zawody modeli pływających
Ślubny ocenia modele
jeden z modeli na trasie zawodów
gdy powiał wiatr żaglówki musiały go pokonać, dla oglądających było to bardzo widowiskowe
to ja na pięknym  moście
widok z tego mostu na dalszą część jeziora
fragment promenady z dróżkami dla pieszych i rowerzystów biegnącej wzdłuż jeziora
Mam niedużo zdjęć, ale Ślubny w ciągu dnia zajęty był ocenianiem i sędziowaniem, a wieczorem oboje byliśmy padnięci;-)

Dzisiaj leniuchuje i nadrabiam zaległości w czytaniu Waszych postów.

W czasie mojej nieobecności do obserwatorów dopisały sie Alojka  i Hanka , miło mi, witajcie.

14 komentarzy:

  1. Ach ! Zazdroszczę Ci, Barbaro ! Piszesz o tym tak pięknie, jakby życie było całkiem beztroskie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jakie jest życie, niestety u mnie nie zawsze tak różowe;-(

      Usuń
  2. świetne zawody, świetna wycieczka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zawody, jeszcze takich nie widziałam:),świetne te modele!
    Odpoczywaj po wycieczce:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że Twoja energia nie da się okiełznąć. Ciesz się wszystkim, bo przez to innym dajesz energię. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, wszystko się kliknęło tam gdzie trzeba:) Dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Ełku przejazdem ale i tak oko zachwycił. Twój Ślubny był w żywiole jak widzę, a Twoje pozytywne ADHD podziwiam szczerze. Piękne jest to, że korzystacie z każdej wolnej chwili by się realizować i do tego razem. Pozdrawiam Was i odpoczywajcie.
    p.s
    u nas urlopy za tydzień:))))a potem pod koniec lipca :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i zapraszam na kolejne candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wekendowy wypad...widoki piekne...fajnie tak przezywac wolny czas razem...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwie że ci się tam podobało .Moja Kuzynka jak tylko ma wolne to jeździ z rodzina do Ełku , jej ślubny z tych stron pochodzi .. I tez chwali sobie tam pobyt..

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkam 12 km od Ełku nad jeziorem Łaśmiady , cieszę się że pani się podobało. Zapraszamy do ponownych odwiedzin.

    pozdrawiam
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo - w tamtym roku, w tym samum miejscu zdjęcia robiłam:))
    Basiu rajdowy kierowca z Ciebie; a Ełk jest faktycznie uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wspaniałych wakacji i takiej energii z jaką zostały rozpoczęte.Po prostu na całe wakacje pomyślnych wiatrów w żagle:))))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, kwitniesz !!
    dużo zdrówka Ci życzę ! i udanych wakacji !

    OdpowiedzUsuń