poniedziałek, 21 maja 2012

TUSAL, moje zdobycze

21 maja - nów

słoik TUSALowy  21 maja

W słoiku przybywa resztek... a nad prezencikiem TUSALowym sie myśli.

Do moich obserwatorów dołączyła Anstahe, witaj!
Dziękuję wszystkim za cudne komentarze pod wpisem o torbie.
Będę nieskromna... udała mi się ta torba... ale sporo pracy kosztowała.

Ślubny poszedł kiedyś wyrzucić śmieci i przyniósł
zdobyczna półeczka

śliczną skrzyneczkę.
Dokładnie zrobiona, nie zniszczona. Po umyciu zaraz zawisła w przedpokoju.
Jeszcze jej nie zapełniłam.
Dzwoneczek, który w niej stoi dostałam od Xeny i Eli, gdy odwiedziły mnie po jarmarku.

Wpadam od czasu do czasu do lumpiku po szmatki. Ostatnio za grosze no dobrze, powiem prawdę, za trzy złotówki, kupiłam serwety z motywami bożonarodzeniowymi.

ten kawałek materiału ma  łatwe do sprucia podłożenie

14 komentarzy:

  1. No piękna zdobycz i jakże "kumaty" mąż, bo mój to by olał takie cudo nawet jakby mu ktoś pod nogi je położył:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pewnie też przeszedł by obojętnie, a tu takie cacko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz fajnego ślubnego! wie co dobre :) jak się półeczka zapełni to poproszę o zdjęcie :) zdobycze lumpkowe fajne, ciekawe, co z nich wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Półeczka świetna (powiem po cichu, że marzy mi się taka). Też mam dużo zdobycznych rzeczy ... a to mąż coś przyniesie a to koleżanka zanim wyrzuci zapyta czy chcę ... :)
    Materiały też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę,że Twój mąż ma gust i wie co dobre. mój luby prędzej by wyniósł niż przyniósł bo ma zupełnie inny gust niż ja. zawsze mu powtarzam, że jak coś zobaczy według siebie określane "bleeeeeeeee" to znaczy że ładne i mi na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Półeczka super !!! Jak to dobrze czasem męża wysłać ze śmieciami...
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna zdobycz :) A meterialki na pewno swietnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poleczka jest SUPER . marze o takich znaleziskach !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetna póła! normalnie już bym się wprowadziła i naustawiała tam swoich filiżanek i fajansu różnego. Extra!
    p.s
    to wyżej wytarłam gumką myszką bo się pomerdałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajna ta zdobyczna półeczka. Wstaw fotę jak już ją zapełnisz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech, żeby moje kochanie tak śmieci wyrzucało! Piękna półka :-)
    A ten drugi materiał - miodzio! W lumpkach jest wielka siła!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale półka prawdziwy skarb! ludzie czasem takie cudne rzeczy wyrzucają! a lumpeksy górą:)

    OdpowiedzUsuń