niedziela, 6 maja 2012

Co za dużo, to nie zdrowo ;-)

Skusiłam sie na wyszywanie połówek owoców i już chciałabym zakończyć ten obrazek. Przez ostatnie dni wyszywałam w każdej wolnej chwili i długo w noc. Krzyżyki prawie śnią mi się po nocach.
To jeszcze nic, bolą mnie barki i kark.
No to ponarzekałam, ale dzisiaj musiałam odłożyć kanwę.

Szukając innego zajęcia zaczęłam przeglądać blogi moich nowych obserwatorek.
Witajcie dziewczyny;-)))

Na blogu 2owieczki znalazłam wzór na ślicznego kwiatka.
Lubię szydełkować kwiatki



Zrobiłam trzy, nie są odcięte od kłębuszków, ani zszyte.
Jeszcze nie wiem do czego te kwiatki mi sie przydadzą

U Ewy, która jest młodą mamą  podziwiałam śliczne szyte zabawki i ubranka.
Chciałabym też pooglądać co tworzą np Celina i jolagry, ale niestety nie mam takiej możliwości;-(
O sporej ilości moich Obserwatorów niestety nic nie wiem.

19 komentarzy:

  1. no właśnie czemu u niektórych widać blog, a u innych nic? jolagry.blox.pl te cuda znam:Dkwiatki śliczne, ciekawe na co je wykorzystasz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kwiatki wydziergałaś ...
    mnie dzisiaj totalny leń ogarnął , pałętałam się między domem a ogrodem jak błędny rycerz ... hihi
    i nic konstruktywnego nie zrobiłam ... może wieczorem cosik wydziubię ? sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio nie moge sie zmobilizowac do wyszywania a kilka obrazków czeka . Kwiatki sliczne ja nosiłam takie do swetrów.:)i żakietów

    OdpowiedzUsuń
  4. A bo to jakoś się blokuje czy coś, że nie widać po naciśnięciu obserwatora jego bloga. Też miałam dzień, że chciałam pooglądać blogi obserwatorów i niestety się nie da. Mnie też raz zdziwiło, że czasem ma się innego nicka jako obserwator a innego jako prowadzący blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie kwiatuszki:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, cieszę sie ,ze weszłaś na mój blog.Może dlatego ,że w bloxie,to są te problemy? Spróbuję poszperać w googlach, może coś się odblokuje? Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wzorek. Kwiatuszki ładnie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :) a do siebie zapraszam po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki wyszły prześlicznie,widzę je przypięte do kołnierzyków w żakiecikach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki naprawde swietne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będą broszki:-)
    Zdrówka Barbaro!!!pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kwiatuszki! Z pewnością znajdą zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kwiatki u Ciebie zakwitły:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiatki zrobiłaś,a słoneczko rzeczywiście w końcu wyszło. Jutro ma być troszkę cieplej:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Znając Ciebie to znajdziesz ciekawy pomysł dla tych kwiatuszków. Pozdrawiam pomajówkowo.

    OdpowiedzUsuń