środa, 30 maja 2012

Podano do stołu i kolejna zdobycz ;-)

Tak jak w tytule -  do stołu podano sałatkę z szydełkowych kwiatków.

ładne kwiatki ?

 
To już ostatnia porcja przygotowana na moją rozdawajkę. Jednak nie myślcie,że wszystkie kwiatki dostanie jedna osoba;-)))

Byłam u siostry i  dostałam od niej , pochodzące sprzed kilkudziesięciu lat,


oryginalnie zapakowane igły do szycia ręcznego, igły do maszyny i trzy opakowania białych nici na malutkich drewnianych szpuleczkach. Nici białe, ale od długiego leżenia , mimo opakowania w papier bardzo się pobrudziły. Może pod wierzchnią warstwą są białe.



Na razie część  zdobyczy zamieszkała na półeczkach wśród moich pamiątek przywiezionych z różnych wyjazdów.
Jak się cieszę, gdy widzę komentarze ;-)))

25 komentarzy:

  1. A jak ja Ci zazdroszczę tego prezentu. Na półeczce prezentuje się świetnie. Gorąco Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent....................zaniemówiłam...prawdziwe rzeczy z duszą.Mam niesamowitą słabość do staroci,więc napatrzeć się nie mogę.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuchy piękne. Nici sobie kup nowe,a te niech cieszą oczy,mimo,że pod spodem są na pewno białe:)( nie próbuj ich nawet rozwijać!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne kwiatuszki, az slinka cieknie :)
    A prezenty - pierwsza klasa! Chyba kazda z nas uwielbia takie zdobycze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spaceruję sobie i co widzę? u Basi podano do stołu. Więc zadarłam kieckę i biegnę do Ciebie by zobaczyć co serwujesz dobrego. Ech...cudo.Sałatka rewelacyjna i pięknie podana. Śliczne te kwiatuszki. Półeczka zapełnia się świetnie i super to wygląda. Extra takie zabytki!i też jestem za tym by ich nie ruszać, bo tu na półeczce jest ich miejsce. Miłej nocki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatuszki śliczne, a prezentu zazdroszczę :)
    Uwielbiam takie przedmioty retro.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki przecudnej urody a jak pachną oj......chciałoby się je mieć u siebie. A prezencik od siostry nie lada mistrzowski. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sałatka kwiatowa, szczególnie niebieskie kwiatuszki wpadły mi w oko, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka tak barwna zachwyca barwami lata.
    A drobiazgi pięknie zdobią półeczkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiatki są świetne :)
    igły jak igły ale ich opakowania są super, mają swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie rzeczy. Mogłabym na nie patrzeć godzinami :)
    Kwiatuszki słodkie bardzo.

    Zaglądam tutaj od dawna i podziwiam różnorodność technik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie prezentują się kwiatuszki, ileż kolorów i barw:) a... prezent pierwsza klasa:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiaty to niemalże mi pachną ;) piękna łąka i przyznaję się bez bicia, że strasznie, ogromnie, niesamowicie byłabym rada posiadać takowe, więc liczę na szczęście :)))
    nabytki od Siostry to cenne skarby z taką nutką minionych lat... pięknie wkomponowały się na półeczce!
    też pracuję nad taką szafką z mini półeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oh slicznosci, poleczki sie zapelniaja ;)
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te niebieskie kwiatki są najładniejsze jak dla mnie ..
    Śliczna nabytki od siostry ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę takiej siostry.
    Moja wyłudza co się da ode mnie...
    Kwiatki smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nowe kwiatki na śniadanie, pozwól, że Cię nimi nakarmię lalalalala :)) a prezenty piękne, jakbym wiedziałam, że kiedyś będą podobać mi się takie rzeczy to wszystko wyniosłabym z domu babci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiecista sałatka wygląda apetycznie. Twoje półeczki i ich zawartość są imponujące i godne pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ales sie zakwiatkowała szydełkowo!! a prezenty - perełki!!
      pozdrawiam

      Usuń
  19. Ale piękne łupy! Te opakowania są obłędne!
    A na kwiatki zaraz idę się zapisać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiatki! Można by nimi ozdobić nie jedną Tildę ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te kwiatuszki, można je wykorzystać do wielu ozdób. A zdobycze też super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sałatka kwiatuszkowa - też chcę taką!
    a prezenty od siostry świetne - super się prezentują na półce, dziś vintage to coś na topie :)

    Kochana, takie piękne rzeczy robisz, czemu ja Cię nie widzę w naszym Twórczym Weekendzie? :)
    www.titania-wales.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń