wtorek, 29 maja 2012

Przeczytałam

i posłałam dalej.
  Książka wędrowniczka, którą w podróż wysłała Justyna, "Kochając większą kobietę" jest już u Moniki.
Książka wciągnęła mnie po kilku kartkach i zdania o niej nie zmieniłam do ostatniej strony!
Polecam, przeczytajcie!!!

świetna książka

obowiązkowa zakładka
 Wzorek na serduszko znalazłam na blogu Lacrimy;-)
Wyszyłam cieniowaną muliną, dlatego haft miejscami jest mało widoczny.
Moje krzyżyki nie są tak równiutkie jak krzyżyki Moniki.Zobaczcie u niej na blogu, jak ona ślicznie wyszywa.

podkładki

Nie znalazłam na jej blogu robótek szydełkowych. Dołożyłam więc podkładki.
To jeden z moich ulubionych wzorów szydełkowych na podkładki .

Kwiatki na rozdawajkę "sie robią".

to  są najmniejsze kwiatki ;-)
Teraz robię troszkę większe kwiatki i w innych kolorach.
Do końca zapisów jeszcze tydzień ;-)

Dziękuję za odwiedziny!!!

16 komentarzy:

  1. Dobrze ,ze napisalas o ksiazce! Bede o niej pamietac jak sie pokaze na jakims targowym ksiazkowym blogu ! Nie lubie kupowac w ciemno !
    Czytalas te 2, o ktorych wczoraj wspomnialam ? Tez warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale często korzystam z blogowych podpowiedzi ;-0

      Usuń
  2. Fajne to serduszko, nie mogę się "wkleić" do obserwatorów, ale bardzo chę. Może jakoś się uda:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ja przed chwileczka próbowałam i mogłam dodać sama siebie;-)
    Dziękuje za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłam się zalogować, może dlatego, że już jestem:))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problemy z wpisem, wszystko mi ucieka, ale może to chwilowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś w Ełku? Jak się podoba? Ja stamtąd jestem jeśli pamiętasz- wygrane candy u mnie wysłałam właśnie stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. doczytałam już, że jesteś w domu :) fajnie, że odwiedziłaś 'moje miasto' i podobało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo żałowałam,że nie mogłam zostać dłużej i troszkę pozwiedzać;-)

      Usuń
  8. O bajko - toż to już ilość hurtowa:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to napisała Osoba, która ostatnio zrobiła hurtowe ilości zakładek;-)

      Usuń
  9. Cieszę się, że książka się podobała:)) zakładka bardzo oryginalna, podkładki na pewno się przydadzą, piękne upominki dorzuciłaś! Chyba się pobijemy o te kwiatuszki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi obserwatorzy to kulturalni blogerzy, nie biją się. Zresztą nie dam im powodu;-)))

      Usuń
  10. Jeszcze raz Dziękuję za upominki. Wszytsko bardzo mi się podoba. Będę miała pamiątkę. Krzyżyki są równe. Zakładka z serce jest śliczna. Dziękuję za słowa uznania dla moich wyszywanek :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dziergam tylko kwiatuszki, więc by coś pokazać napisałam co do ciebie wysłała, chwalipięta jestem;-0

      Usuń
  11. Skorzystam z ksiązkowej propozycji jeśli taka wpadnie w moje ręce, a myszka ogonek ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń