wtorek, 15 maja 2012

Nie zapomniałam;-)))

 

Jak wam się podoba pomysł, by Dzień Polskiej Niezapominajki zaistniał jako uroczyście obchodzony dzień, coś w rodzaju  polskich walentynek ?

Ja o was   nie zapomniałam, po prostu nic mi się  nie chciało ;-(
Nie będę wymyślać powodów mojej nieobecności na blogu, bo wszystko co napiszę będzie bardzo naciągane;-)

W zeszły piątek byłam w Domu Mokoszy na Babskich Polepiuchach.
Było pięć artystek i Basia (tzn ja). Dziewczyny lepiły maski i inne bardziej skomplikowane twory. Ja ulepiłam sobie talerzyk.  Za dwa trzy tygodnie pójdę go poszkliwić.

Może macie ochotę tam zajrzeć, może jeszcze są na piątkowe Polepiuchy miejsca;-0


A było świetnie;-)))

Skończyłam wyszywać "przekrojone owoce". Teraz się piorą. Kupiłam szmatki u Tukafki. Mam zatrzaski, podszewkę... chyba wszystko mam;-)
Może więc jeszcze dzisiaj zasiądę do szycia torby. Muszę tylko jeszcze raz wszystko dokładnie przemyśleć, by potem nie pruć.

Jutro mamy wykład wyjazdowy na Gdyńskim UTW . Będzie wykład, a  potem pewnie jakieś spotkanie z gdyńskimi  "studentami". 
Lubię te wyjazdy uniwersyteckie ;-)

19 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie świętuję 15 maja a nie w lutym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplej, radośniej i więcej możliwości zorganizowania sobie miłego dnia;-)

      Usuń
  2. Niezapominajki to są kwiatki z bajki:) Miałam kiedyś różne kolory lecz sięchyba wyrodziły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj chciałam kupić, ale nigdzie nie było tych kwiatków;-(

      Usuń
  3. Swietne ! Zaraz poszukam czy i maki swietuja ....

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od paru już lat dzieci w szkole świętują dzień niezapominajki , jest organizowany piknik i nawet jednego roku Maciek Kuroń piekł dla dzieciaczków kiełbaski ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z tym dniem spotkałam się po raz pierwszy w tym roku.

      Usuń
  5. Tak coś leniwie się ten maj zaczął i jakoś nie nabiera rozpędu ;)

    Dziękuję za udział w moim candy!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za długie leniuchowanie na początku miesiąca przeniosło się na cały miesiąc.

      Usuń
  6. Dzisiaj wysyłam przesyłkę z książką. Prosiłabym o informację, kiedy dojdzie :) pozdrawiam - sardegna

    OdpowiedzUsuń
  7. Barbaro, jesteś niesamowita !!! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam gorąco :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej jestem za 15 maja, po I wiosna kojarzy się z miłością, po II niebieski bardziej pasuje do miłości bo wtedy człowiek czuje się jak w niebie, po III to miesiąc moich urodzin, myślę, że takie argumenty są nie do obalenia :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezapominajki! Tych kwiatów się nie zapomina!!! Miałam je kiedyś w ogródku! Miło mi, że zapisałaś się na moje Candy :))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezapominajki i kaczeńce- wspomnienie z dzieciństwa =}
    Dziękuję za udział w moim candy, życzę powodzenia w losowaniu i Pozdrawiam cieplutko =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezapominajki zawsze gdzieś mi się wysiewają :) Fajne kwiatki a święto, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. morze niezapominajek mam własnie w ogrodzie..kocham je:))...na takie lepienie chętnie bym sie wybrała...ale piątki mam zajęte:((((-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń