czwartek, 16 lutego 2017

Wytyczne od Małgosi.

Tym razem u Ani wytyczne przekazuje nam Małgosia

Ania pisze;

A tematy kartek jakie wybrała dla Was Małgosia na luty są następujące :
1. Boże Narodzenie - biała śnieżynka
2. Okolicznościowa - serduszka
3. Wielkanoc - zając z kurczakiem
4. Druga wielkanocna  (zamienna z Bożym Narodzeniem ) - zając z jajem
 
Małgosia wykonała takie karteczki.( patrz powyżej)

A to już moje.
1. Śnieżynka , zrobiona z lukru na piernikowym ciasteczku.


2. Serce , jedno wystarczy ?


3. Zające i kurczaki


I jeszcze jedno zdjęcie
4. Kolaż


Jutro o 8.00 mam zjawić się w izbie przyjęć. Muszę wyjechać skoro świt, ale może będę miała jeszcze jutro ćwiczenia i zbiegi na fizykoterapii.
Cały pokój zastawiony torbami (w którą się zapakować, czy jedna wystarczy), leżą ubrania ( czy sukienkę zabrać, czy nie), kosmetyki ( a może je przelać do podróżnych, plastikowych buteleczek, zabiorą mniej miejsca i w torbie i potem w szafce ).
Zamiast się pakować siedzę w internecie ;-)
Teraz tylko czytam, komentować będę później( bo co ja tam będę robiła ).
No właśnie co zabrać, myślę o robótkach, bo książki już odłożone.
Na pewno wezmę jakieś kordonki i będę robiła kurki. Ostatnio wszyscy je chcieli. Oczywiście na pierwszym miejscu były pielęgniarki ;-)

Dziękuję za komentarze.
Wymianka czekoladowników przysporzyła mi sporo stresu, ale poczytałam, że nie tylko ja tak mam.
Małe bombeczki wyszywane krzyżykiemczęściowo zagospodaruję do kartek. Jednak będzie ich bardzo dużo więc skłaniam się w stronę zawieszek. Cudne zrobiła pomysłodawczyni zabawy - raeszka  , odgapię ( chyba wypada najpierw spytać ). A co tam niech moja choinka  a raczej gałęzie w wazonie też będą ładnie przystrojone.

19 komentarzy:

  1. Śliczne, co jedna to piękniejsza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki a piernikowa wprost do schrupania. Pozdrawiam i zycze zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne karteczki a piernikowa wprost do schrupania. Pozdrawiam i zycze zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszły! A ta piernikowa apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu karteczki są super. No i życzę Ci aby ten pobyt w szpitalu minął szybko i w miarę możliwości przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu nie wiem czy jeszcze jesteś, ale na szybko przypominam o żabce , bo nie została nakarmiona Twoimi pięknymi kartkami. Świetna ta męska z krawatem , pierniczek ze śnieżynką bardzo pomysłowy a ta wielkanocna tez jest super.
    Dziękuję za udział w zabawie , pozdrawiam serdecznie i zycze szybkiego powrotu do zdrowia i do domku

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki:-)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, ja też głosuje na pierniczkową. Taka smakowita, a ja łasuch jestem. Buziaczki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki , ale z piernikiem najsłodsza. Życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe i piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalne i piękne. Ta z pierniczkiem wpadła mi w oko. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale karteczek:) świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kartki :-D Pierniczek ze śnieżynką pyszniutki ,zającowa ma asymetryczną ,skromną kompozycję :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, Basiu!
    Pierniczek ze śnieżynką jest super słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne karteczki, ale ta BN zachwyca pomysłowością i wykonaniem:)

    OdpowiedzUsuń