czwartek, 9 lutego 2017

Czapka i komin !

Wpadłam do pasmanterii by kupić sobie motek wełenki na czapkę. Kupiłam, ale nie wełnę tylko akryl ;-) Tak bardzo byłam zakręcona oglądając kolory, że o czytaniu składu już nie pamiętałam.
Czapkę zrobiłam, ale trwało to nie jak zawsze jedno popołudnie a prawie dwa dni , powolutku robiłam.
Czapę już noszę i jest mi w niej cieplutko, że jest to akryl wcale mi nie przeszkadza.
We wtorek rano dokupiłam jeszcze jeden motek i dorobiłam sobie komin, właściwie to tylko taki mały "kominek"

 Wzór na czapkę pewnie wszystkim znany, ja mam go od kilku lat. Z czapki jeden fragment przeniosłam na komin.


Komplecik udał mi się. Mam dosyć głęboką czapkę, która nie odsłania mi uszu i komin przy ubieraniu którego nie muszę nikogo prosić o pomoc.


Teraz jeszcze rękawice. Mimo mrozu raczej nie noszę takich z palcami zrobię więc mitenki, dosyć wysokie, ze ściągaczem zamiast palców.

24 komentarze:

  1. Ale super komplecik, podziwiam za takie zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplet, świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik. A gdzie zdjęcie na ludziu? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa dni?
    Basia jesteś błyskawica, ja dłubie i końca nie widać
    wzór jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie błyskawica, ale jaka satysfakcja mam na cos ochotę, ciach mach i juz jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet. Cudowny kolor włóczki. Piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny komplet,czapka mnie zauroczyła,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny komplet:) Też mam czapkę tym wzorem:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek i efektowny wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyłączam się do zdania poprzedniczek - fajny kolor i wzór. Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój komplet ma piękny kolor,fajny wzór i prezentuje się świetnie.Akryle są lepsze i gorsze,sądząc po grubości i fakturze,trafiłaś Basiu na bardzo ciepły i trwały, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór czapki chyba nie pozwala na zrobienie jej w jeden wieczór :)
    Dawno nie robiłam warkoczy i przeplatanek. Bardzo ładny komplet.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet Basiu ... koniecznie dorób mitenki :)
    I wzór ładny i kolor ładny, aż kusi by zrobić ale ... druty mnie nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplet. Akryl ma też dobre strony- chociażby to, że można go prać w pralce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten komplet, plecionki są świetne i kolor również.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny komplet! Podoba mi się zastosowany wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A zdjęcie na zainteresowanej? ;)Wyglada świetnei i kolor i wzór bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń